در نماز جمعه این هفته بسیجیان نمونه تقدیر شدند

ارسال در قضایی و انتظامی

توصیه هایی درمورد بعد از ماه محرم و صفر، روز مجلس، پیشنهادهایی به مجلس و رحلت پیامبر اعظم(ص) از جمله مطالب این هفته نماز جمعه خمینی شهر بود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا...شیخ عباس رحیمی تأکید کرد: از ماه های محرم و صفر خوب بهره بردیم. مبادا بعد از ماه صفر با برخی عروسیها و کارهای خلاف اجر این دو ماه را ضایع کنیم. همیشه حسینی باشیم، همیشه زینبی بمانیم و همیشه در راه ایشان قدم برداریم.
نماینده ولی فقیه با اشاره به سالروز شهادت آیت ا... سید حسن مدرس و روز مجلس گفت: امیدواریم مجلس ما با همان استقلال و زهد و گریز از اشرافیت، با همان احساس مسؤولیت، با همان اقتدار در مقابل رضاخانهای زمان ایستادن همواره در راه شهید مدرس پیش رود.
خطیب جمعه خطاب به نمایندگان مجلس پیشنهاد کرد: یکی اینکه لازم است کمسیونی یا گروهی در مجلس مشخص گردد تا قوانینی که تصویب شده ولی به هر دلیل دولت هنوز اجرایی نکرده است، احصا کند و پیگیری و مؤاخذه نماید که چرا این قانون تاکنون اجرا نشده است؟
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دوم بحث مشکلات اقتصادی کشور که مبادا فقط در شعارها و نطقها خلاصه شود. نمایندگان باید در دل مسائل بروند، وارد مشکلات مردم شوند چه در منطقه چه در سطح کشور تا باری از دوش مردم برداشته شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تسلیت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص)، این مصیبت را بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام دانست و گفت: از آن روز به بعد فتنه رشد کرد و بذر آن پاشیده شد و همه مظلومیتهایی که امروز در جهان اسلام می بینیم و زخمهایی که وجود دارد، از آن روز نشأت گرفته است.
سخنانی درمورد روز بسیج و روز نیروی دریایی از دیگر مطالب مهم خطبه های این هفته بود که به همین مناسبت بین الصلاتین به چند نفر از بسیجیان نمونه لوح یادبود اهدا گردید.