واگذاری مسؤولیت سرویس مدارس به تاکسیرانی

ارسال در قضایی و انتظامی

جلسه شورای هماهنگی امور ترافیک شهرستان با حضور فرماندار رییس شورای شهر و سایر اعضای این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین فرمانده راهور شهرستان با اعلام این مطلب که جهت نظارت یر حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس روزانه دو تا سه تیم از راهور شهرستان با بازرسان تاکسیرانی هماهنگ هستند گفت: به صورت کلی اگر بتوانیم سرعت وسایل نقلیه را کم کنیم می توانیم تصادفات مان را به حداقل برسانیم.
سرگرد پاکروان افزود: در بسیاری از مسیرها مثل میدان شهدا و خیابان امام باید شیوه عبور و مرور را تغییر دهیم.
وی در خصوص سه راه نیروگاه نیز گفت: با شهرداری های درچه و منطقه 13 اصفهان مذاکره نمودیم و قرار است تعریض و آزادسازی، اصلاح هندسی و اصلاح فضای سبز آن قسمت صورت بگیرد و همچنین چراغ هایش هوشمند شود.

بر اساس این گزارش مسؤول ترافیک شهرداری خمینی شهر با اعلام این که 15 دوربین توسط شهرداری جهت بررسی و پایش تصویری شهر خمینی شهر خریداری شده است افزود: از نیروی انتظامی تقاضا داریم که اجازه استفاده از 8 پایه موجود خود را به ما بدهند.
وطنخواه افزود: طبق رایزنی های ما مرکز این دوربین ها باید در شهرداری باشد ولی اتصالاتش باید در اختیار واحدها و نهادها باشد.
وی همچنین از تهیه دو سرعت سنج جهت نصب در بلوار آزادگان خبر داد و ادامه داد: در آینده نیز دوربین های عبور از چراغ قرمز در سطح شهر نصب خواهند شد که مسؤولیت آن ها در اختیار راهور است و شهرداری مجری نصب و راه اندازی آن هاست.
فرماندار شهرستان نیز در این جلسه در رابطه با اجرای طرح واگذاری مسؤولیت سرویس مدارس به تاکسیرانی گفت: قبلا شیوه نامه ای در کشور وجود داشت که تنها خمینی شهر و دهاقان آن را اجرا کردند. آموزش و پرورش هم در این زمینه خیلی زحمت کشیده بودند ولی بنده دیدم که در شان یک مدیر مدرسه چه خانم و چه آقا نیست که مدام با راننده جر و بحث کنند وبایداین کار به تاکسی رانی واگذار شود.
رضوانی نسبت حل مشکل سرعت گیر خیابان امیرکبیر،ورودی درچه دستوراتی صادروافزود:
نزدیک برگزاری جشنواره گل شب بو هستیم و از الان باید آماده باشیم برای جاده ها و پارکینگ تا بهمن ما مشکلی نداشته باشیم.