هزار و 600 دست لباس قاچاق کشف شد

ارسال در قضایی و انتظامی

بالغ بر هزار و 600 دست لباس قاچاق به ارزش 120 میلیون تومان کشف شد. به گزار فرصت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر ورود، دپو و توزيع پوشاک خارجي قاچاق در يک انبار و واحد صنفي، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.


سرهنگ احمدی افزود: پس از انجام تحقيقات و کسب اطمينان از صحت موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضایي از انبار و واحد صنفي مذكور بازرسي به عمل آوردند كه در نتيجه هزار و 605 ثوب انواع پوشاك خارجي قاچاق كشف و یک نفر دستگیر شد.


بر اساس همین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان از توقيف 15 تن برنج قاچاق به ارزش 75 میلیون تومان نیز خبر داد. سرهنگ احمدی افزود: ماموران انتظامی شهرستان حين گشت زنی به يك دستگاه كاميون بنز مشكوك و آن را متوقف كردند وی ادامه داد: در بازرسی از اين کاميون، مقدار 15 تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف و یک نفر دستگیر شد.


گفتنی است به گفته نادری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بسیاری از انبارهای موجود در خمینی شهر متعلق به تجار و فروشگاه های اصفهان است.