۱۷درصد کاهش درحوادث رانندگی

ارسال در قضایی و انتظامی

همزمان با هفته نیروی انتظامی ،آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی وجمعی ازمسئولین در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری
در این مراسم فرماندار شهرستان خمینی شهر باتاکیدبر اهمیت نقش نیروی انتظامی گفت: جایگاه نیروی انتظامی از پنج جهت امنیت پایدار ،پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی ،تحکیم و نهادینه کردن اقتدار ،شجاعت توام با علم و آگاهی و تجلی رافت و رحمت اسلامی در چهره و رفتار عوامل انتظامی حایز اهمیت است .
رییس شورای تامین شهرستان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از برجسته ترین نیروهای پلیس جهان دانست وافزود: به برکت خون شهیدان و با تلاش و پشتکار و موفقیتهای کسب شده ، میتوان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را سرمشق و الگوی نیروهای پلیس سایر کشورهای جهان دانست.
رضوانی گفت: امنیت جامعه با مشارکتهای مردمی ارتباط مستقیم دارد و تحقق عملی امنیت پایدار در گرو همکاری مردم است. وی از مسئولین سایر دستگاههای اجرایی شهرستان خواست با حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی در حفظ آرامش و امنیت سهیم باشند.
برپایه این گزارش امام جمعه خمینی شهر در این مراسم طی سخنانی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)به وظایف حکومت ها اشاره و افزود:تأمین امنیت مرزها، اجرای عدالت وتظلم خواهی وبکارگیری نیروهای شایسته از جمله وظایف حکومت ها ست.
درادامه سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان ارائه و خاطر نشان نمود در ۶ ماهه اول سال جاری جرائم ۱۲ درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته است ودرخصوص میزان تلفات ناشی از حوادث رانندگی شاهد ۱۷درصد کاهش می باشیم.