مراکز ترک اعتیاد شهرستان به دنبال اخذ مجوز

ارسال در قضایی و انتظامی

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به منظور پیگیری مصوبات جلسات قبل واخذ تصمیمات جدید به ریاست فرماندار وباحضور سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان در این نشست
ابتدا دبیر جلسه گزارش اجرای مصوبات جلسه قبلی را بیان نمودو
در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان گزارشی در خصوص مراکزترک اعتیاد موجود در شهرستان وآخرین وضعیت صدور مجوزبرای این مراکز به جلسه ارائه نمود .
سپس نماینده مراکز ترک اعتیاد شهرستان اظهار داشت که پرونده های مربوط به این مراکز تکمیل شده و تاییده های لازم اخذ شده و آماده ارسال به استان می باشد ولی با توجه به ابلاغ دستور العمل های جدید و لزوم معرفی مددکار و روانشناس و پزشک با انتخاب این تخصص ها موضوع پیگیری می شود.
این گزارش می افزاید:در ادامه کارشناس مسئول پیشگیری اداره کل بهزیستی استان،ضمن تشریح طرح اجتماع محور جهت پیشگیری از اعتیاد ، اظهار داشت: اولویت اصلی آسیب های اجتماعی پیشگیری است لذا ضروری است کلیه ادارات جهت اجرای مطلوب این طرح همکاری نمایند.
سپس هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را پیرامون مطالب مطرح شده بیان داشتند.
در پایان رضوانی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از اقدامات موثر صورت گرفته در راستای اشتغال و بهبود معتادان در شهرستان تشکر نموده و وبرضرورت پیگیری صدور مجوزجهت مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد .
وی همچنین اجرای طرح اجتماع محور درشهرستان با اولویت مناطق آلوده و حاشیه نشین شهررا ضروری دانسته و ادارات را موظف به همکاری در این خصوص نمود.