امام راحل(ره) بت شاهنشاهی را شکست

ارسال در قضایی و انتظامی

دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی از جمله مطالبی بود که در نماز جمعه سیزدهم فروردین مطرح شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی با بیان اینکه برجام، مذاکرات و امثالهم بهانه است، گفت: دشمن دست از سر شما برنمی دارد. خسته نشوید چون شما برای اسلام کار می کنید. اسلام داشت فراموش می شد و فقط نامش باقی مانده بود. شما مردم بودید که اسلام را مطرح کردید.
نماینده ولی فقیه با تأکید بر اینکه در قرآن آمده که نباید اجازه داد کفار بر مسلمانان سلطه پیدا کنند، گفت: تسلط کفار بر مسلمانان یا به صورت مستقیم است مانند سلطه اسرائیل بر مسلمانان فلسطین یا به صورت غیرمستقیم مانند تسلط غربیها بر کشور عربستان سعودی که در هر دو صورت با قرآن منافات دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: کشور ایران نیز زمانی مانند نوع دوم و در ظاهر اسلامی بود و شاه که دست نشانده کافران بود بر آن حکومت می کرد. شاهنشاهی در ایران مایه بدبختی این کشور شد و سالها خانواده های مزدور و بیسواد و نوکر بیگانه را بر کشور مسلط کرد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: بالاخره امام راحل(ره) بت شاهنشاهی را شکست و دست اجانب را از این خاک قطع کرد و با برگزاری انتخابات و همه پرسی، ملت با تعصب دینی و ایرانی پای صندوقهای رأی آمد و جمهوری اسلامی را برگزید.
خطیب جمعه با بیان اینکه ما در مسیر اسلام حرکت می کنیم، گفت: تمامی کارهایمان در این مسیر عبادت محسوب می شود. سختیهایی که تحمل می کنیم، عبادت است. به خاطر دین همه با ما می جنگند؛ به خاطر نام و محتوای جمهوری اسلامی. باید با چنگ و دندان اسلام و ارزشها و احکام آن را حفظ کنیم و برایش هزینه دهیم تا ان شاءا... بتوانیم به مقصد برسانیم و این پرچم به دست صاحب الزمان(عج) تحویل دهیم.