تزریق سم از راه کانال های تُرک و به دست صهیونیست ها

ارسال در آموزش

همایش سلامت روان با همکاری بهزیستی؛ فرمانداری و بنیاد چتر سبز مهربانی در سالن فرمانداری برگزار شد.دکتر احمد پدرام در این جلسه بهداشت روان را زندگی همراه با شادی و بهره وری توصیف کرد و علامت آن را سازگاری با محیط پیرامون دانست.

 

وی نگرش فرد نسبت به خود و دیگران را از مصادیق بهداشت روان برشمرد و یادآور شد این نگرش با وجود محدودیت های فردی باید با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و با دید مثبت همراه باشد.

 

این استاد دانشگاه نیازهای انسانی را در دو دسته نیازهای ضروری و ثانوی دانست و گفت: نیازهایی مانند غذا؛ مسکن و ... باید رفع شود اما نیازهایی مانند محبت و پیشرفت و ... بعضی مواقع نادیده گرفته می­ شود.

 

دکتر پدرام در ادامه بیان احساسات آزاد بدون تعارفات، داشتن تفریحات سالم، فعالیت های اجتماعی، خوش بینی، مثبت اندیشی و آینده نگری را از ویژگی های خانواده سالم برشمرد و با اشاره به رواج آموزش هوش همگرا در نظام آموزشی کشور، هوش واگرا را را دارای اهمیت برشمرد و پاسخ دهی به مسائل اجتماعی، رشدخلاقیت و شادی بیشتر را نتیجه رشد این هوش دانست و برنامه ریزی و اینده نگری را لازمه کاهش استرس و زندگی بهتر دانست.

 

وی تماشای سریال های ماهواره ای را نوعی تزریق سم از راه کانال های ترک و به دست صهیونیست ها دانست که تناسبات جنسیتی و فرهنگی در آن رعایت نمی شود و کم رنگ شدن فواصل اجتماعی، عاطفی و حیا را از نشانه های بد آن دانست که این پیامدها به شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی نیز راه پیدا کرده است.

 

این استاد دانشگاه رشد بی اخلاقی در فضای مجازی در ایران را نگران کننده خواند و 5 مرحله رشد را رشدهای جسمی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی و معنوی نام برد و زندگی شاد را زندگی بدون اضطراب، افسردگی همراه با خودباوری و آرامش برشمرد.

 

وی سکوت و صحبت افراد خانواده بر اساس احترام و احساسات بدون ترس، دلهره، دل مشغولی ومبتنی بر اصالت را در خانواده ها دارای اهمیت دانست و شناخت فردی از هیجانات و تحقیق کافی قبل از ازدواج را در پیشگیری از آسیب ها موثر دانست.