استخرهای نیمه تمام آموزش و پرورش تکمیل می شود

ارسال در آموزش

تامین هزینه برای ساخت دو استخر نیمه تمام آموزش و پرورش از جمله مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان بود. مسوول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین افزود: استخر اردوگاه فرهنگیان در دوشاخ و استخر مقابل مجموعه ورزشی مالک اشتر که هر کدام تا کنون 5 درصد پیشرفت داشته اند، طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش که پانزدهم مردادماه تشکیل شد، برای تکمیلشان اقدام می شود. جهان آرا در اینباره افزود: طبق مصوبه جلسه مذکور در صورت موافقت اداره کل نوسازی استان برای تامین هزینه ساخت این دو استخر تعدادی از زمین های مازاد آموزش و پروش به فروش خواهد رسید.


به گزارش فرصت آنلاین این در حالی است که معاون وزیر آموزش و پرورش در آذرماه 91 که برای افتتاح کانون آموزشی تربیتی امام خمینی به خمینی شهر آمده بود، مژده صدور مجوز احداث یک استخر برای اردوگاه دوشاخ را به صرامی نماینده مجلس داد و متعهد شد که بودجه مورد نیاز احداث استخر را از محل اعتبارات ورزشی ملی تامین نماید.


مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش در ادامه از بررسی موضوع ایجاد پارکینگ برای سینما فرهنگ به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد بحث این جلسه یاد کرد و گفت: از آنجا که از ابتدای امسال سینما فرهنگ بازگشایی شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته، مسوولان این مرکز فرهنگی با مشکل نبود پارکینگ مواجه شده اند. به گفته جهان آرا در این جلسه مقرر شد این موضوع توسط شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و در جلسه بعدی نتیجه اعلام شود. تامین وسیله سرمایشی سینما با توجه به گرمای هوا نیز در این جلسه به بحث گذاشته و مقرر شد فرمانداری پیگیر اخذ اعتبار لازم از اداره کل ارشاد بشود.


طبق یکی دیگر از مصوبات این جلسه سرانه کمک به مدارس هیات امنایی 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
دیوار کشی زمین های باز متعلق به این اداره و همچنین فروش برخی از زمین ها به منظور تامین هزینه ساخت و تکمیل طرح های نیمه تمام، مصوبه ای بود که پس از به نمایش گذاشته شدن تصاویری از طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش به صورت پاورپوینت برای حضار، به تصویب رسید.


گفتنی است آموزش و پرورش بالغ بر 15 طرح نیمه تمام دارد که سالن ورزشی منظریه، سالن ورزشی دکترابوالبرکات، اردوگاه فرهنگیان (دوشاخ)، مدرسه یادگاری اسفریز، هنرستان امام حسین (ع) دستگرد، هنرستان فنی درچه، مدرسه طهماسبی منظریه، مدرسه علی بن ابیطالب (ع) (شریعتی شمالی)، مجموعه آموزشی ورزشی عماد (امام شمالی)، مدرسه زاغ آباد و پایگاه سلامت دانش آموزی از جمله آنهاست.