2 افتتاحیه و 5 کلنگ زنی

ارسال در آموزش

دبیرستان برکت و پایگاه سلامت دانش آموزی دو طرحی است که به مناسبت دهه فجر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسوولان شهرستان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در مراسم افتتاحیه، مهندس قائدی ها مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز با افتخار در خدمت مردم شریف خمینی شهر هستم گفت: این مدرسه به همت بنیاد برکت زیرنظر دفتر مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مناطق محروم احداث گردید.

 وی با اشاره به نقش آفرینی مردم عرصه های مختلف افزود: اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است و چنانچه حضور مردم نباشد ما مسوولان کاره ای نیستیم.

آیت ا... رحیمی امام جمعه نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر به کلیه حضار و تشریح جایگاه بنیاد برکت، تاکید کرد این اقدامات همه از برکت پیروزی انقلاب است و ما باید بیش از پیش قدر نظام و انقلاب را بدانیم.


وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما که روزی در فقر و عقب ماندگی به سر می برد امروز گام های توسعه را با قوت ادامه می دهد. امام جمعه افزود: مردم باید آبادی کشور را آبادی خانه خودشان بدانند.


گفتنی است دبیرستان برکت در زمینی بالغ بر هزار و زیربنای 620 مترمربع به همت بنیاد برکت حضرت امام در محله جوی آباد و پایگاه سلامت دانش آموزی به همت خیر محترم حاج عبدالرحیم اشرفی در مرکز شهر احداث گردیده است.


کلنگ زنی 5 طرح عمرانی در حوزه آموزش و پرورش از دیگر برنامه های دومین روز گرامیداشت دهه فجر بود. این طرح ها عبارتند از: کلینیک فرهنگیان (توسط خیر محترم حاج محمد عراقی)، مدرسه شهید مهدوی (توسط خیر احمدرضا حیدری)، مدرسه زنده یاد محمدحسین آقایی خوزانی (توسط خیرین خانم نعمان و محمدرضا آقایی)، مدرسه قیام (با مشارکت بخشداری و دهداری منطقه) و مدرسه رابعه (با اعتبارات ملی)