جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر

ارسال در آموزش

آخرین جلسه مسئولین کمیته های 10 گانه ستاد نوروزی خمینی شهر امروز در فرمانداری تشکیل شد.به گزارش خبرنگار فرصت، رضایی مسئول کمیته خدمات اسکان در این جلسه گفت: آموزش و پرورش امسال 49 مدرسه را در دو گروه الف و ب که از لحاظ امکانات متفاوت است، برای اسکان مسافرین نوروزی آماده کرده است.
دکتر باقری مسئول کمیته بهداشت ازآماده سازی 5 داروخانه شبانه روزی برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی خبر داد وگفت: از آجیل فروشی ها، شیرینی پزی ها و رستوران ها بازدید صورت می گیرد.
پیمانی مسئول اطلاع رسانی و امور فرهنگی درادامه از راه اندازی کانال تلگرام برای راهنمایی مهمان ها، آماده سازی میان پرده 1 دقیقه ای برای معرفی اماکن دیدنی، آماده سازی بناهای تاریخی شهرستان به همرا ه امام زاده سیدمحمد (ع) برای پذیرایی از مهمانان و هم چنین از برنامه های متنوع در خانه های تاریخی به همراه کارناوال نوروزی در سطح شهرستان در شب عید خبر داد.
مسئول خدمات حمل و نقل ازکنترل جاده ها توسط دوربین خبر داد وگفت: روشنایی جاده ها افزایش می یابد، هم چنین به جهت کاهش میزان تصادفات شست و شوی تابلوهای راهنمایی را خواهیم داشت.
جوانمرد مسئول کمیته تنظیم بازار با تاکید به کنترل قیمت از تشکیل نشدن فروشگاه بهار برای عید امسال خبر داد.
ترابی بخشدار در این جلسه گفت: تمیز کردن جداول و سامان بخشی دستفروش ها در دو روستای تیرانچی و قلعه امیریه در دست اقدام است، وی در ادامه افزود: مکان هایی برای استراحت موقت مسافرین آماده سازی می شود.
تاج دره مسئول امداد و نجات، آمادگی نیروهای امداد را در ایام نوروز از مسایل اهم این ایام بر شمرد.
فرماندار از برگزاری جشنواره گل شب بو در 15 و 16 اسفند ماه با حضور استاندار و مدیران استان و شهرستان خبر داد.
رضوانی درادامه افزود: سال گذشته در سطح استان رتبه خوبی از لحاظ پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشتیم و امسال نیز امیدواریم با کمک مسئولین کمیته های 10 گانه رتبه خوبی در سطح استان کسب کنیم.
حبیبی به عنوان دبیر ستاد نوروزی وظیفه هماهنگی مدیران را در این جلسه خبر داد.