سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

ارسال در آموزش

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان امروز در اداره آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رئیس آموزش و پرورش گفت: این جلسه برای پی گیری مصوبات جلسه قبل, اسکان مسافران نوروزی, برنامه ریزی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان و گزارش برنامه های دهه فجر برگزار گردید.


بدیعی رئیس آموزش و پرورش گفت: از 21 مصوبه جلسه قبل، 10 مصوبه پی گیری و انجام شده است وبرای 7 مصوبه هنوز اقدامی صورت نگرفته و 4 مصوبه دیگر نیز در حال اجراست.
معاون توسعه و پشتیبانی در این جلسه گفت: شهرستان ما در سال گذشته از سوی اداره کل اموزش و پرورش استان به عنوان بهترین پذیرش واسکان مهمان های نوروزی معرفی گردید.
شاملی در ادامه گفت: در راستای پذیرایی مناسب تر از مهمان های نوروزی، از 30درصد مدارس نمونه شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می کنیم وحتی به مستخدمین خود نیز آموزش های لازم را در جهت پذیرایی بهتر انجام می دهیم.


مسئول انجمن اولیا و مربیان در این جلسه گفت: هر ساله در دو مرحله به دانش آموزان نیازمند کمک می شود. این کمک در مرحله اول برای ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است و دومین مرحله کمک نیز اسفند ماه به دانش آموزان نیازمند پرداخت می گردد.


شیروانی گفت: از مسئولان می خواهم با کمک های خود به ما یاری رسانند تا دانش آموزان نیازمند بیشتری را تحت پوشش در آوریم و بتوانیم این کمک ها را به موقع به دانش آموزان برسانیم.


در پایان جلسه گزارشی از برنامه های دهه فجر و برنامه هایی که در نظر دارند ارائه شد. 
لازم به ذکر است در این مراسم رضوانی فرماندار، حاج حیدری شهردار، بدیعی رئیس اداره آموزش و پرورش، کیانی رئیس شورای شهرستان، پریشانی رئیس شورای شهر و همچنین مسئولانی از درچه، کوشک و اصغر آباد حضور داشتند.