راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی تیم مذاکره کننده هسته ای است

ارسال در آموزش

امام جمعه خمینی شهر در نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از نمازگزاران به خاطر شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس، این راهپیمایی را باعث دلگرمی تیم مذاکره کننده هسته ای دانست و اینکه ایشان از موضع قدرت صبحت نمایند.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ادامه داد: اسرائیل حافظ منافع غربیهاست به خاطر همین از او حمایت می شود. به وجود آوردن داعش و ایجاد دردسر در عراق و سوریه و... فقط برای اینست که امنیت اسرائیل تضمین گردد. هر رئیس جمهوری که بر آمریکا بیاید می گوید من در قبال امنیت اسرائیل متعهدم.


استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: الان نیز مانع اصلی در مذاکرات را صهیونیست ها ایجاد می کنند. ممکن است دولت ها خاموش باشند ولی ملتهای مسلمان بیدارند. اسرائیل روز به روز تضعیف می شود. چراکه ملت ها بیدار شده اند. اسرائیل از بچه های فلسطینی هم هراس دارد. اهمیت روز قدس از اینجا معلوم می شود. در آینده اسلام پیروز خواهد شد.


نماینده ولی فقیه با اشاره به شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) و راه و روش حکومت داری، خطاب به مسؤولان کشور گفت: سه گروه مانع پیروزی علی(ع) شد؛ باند ثروت، باند قدرت و باند نفاق. این مثلث شوم الان نیز در کشور وجود دارد. این گروه ها را باید خشکاند. بیایید از مسیر علوی جدا نشویم. کشور باید مستقیم بدون کجی و انحراف پیش برود.


خطیب جمعه در پایان درخواست کرد: دعوت می شود همگی صبح روز عید فطر -جمعه یا شنبه- در نماز پرشکوه عید در مصلی شرکت کنند و از همه ائمه جماعات تقاضا دارم مانند سال های گذشته در مساجد نماز عید را نخوانند و همگی یکپارچه در مصلی اقامه نمایند.