65 درصد از تماس های تلفنی مردم با ستاد خبری قابل پیگیری است

ارسال در آموزش

ماهیانه صد تماس تلفنی با واحد مشارکت های مردمی و پاسخگویی به شکایات (ستاد خبری) اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برقرار می گردد. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت در اینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: از این تعداد تماس حدود 65 درصد قابل ثبت و پیگیری است و 35 درصد نیز غیرقابل ثبت می باشد. نادری افزود: علاوه بر این ماهیانه حدود 15 گزارش مردمی نیز به صورت حضوری به این واحد ارائه می شود که به طور کامل مورد بررسی و در صورت لزوم پیگیری قرار می گیرد.
گفتنی است این واحد همه روزه آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و...هر گونه کالا و خدمات می باشد.