آماده هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد خمینی شهر هستیم

ارسال در آموزش

معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي در رأس هيأتي متشكل از كارشناسان و متخصصان حوزه عمران و معماري از بخش هاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي

خميني شهر بازديد كردند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد خمینی شهر، مهندس محسن هاشمي در بدو ورود به دانشگاه در روضه شهداي گمنام با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اداي احترام كرد و سپس از دانشكده ها، ساختمان اداري و كتابخانه مركزي و مجموعه فرهنگي و مسجد النبي (ص) دانشگاه بازديد نمود.


وی مسجد النبي (ص) واحد خميني شهر را يكي از زيباترين مساجد دانشگاه برشمرد و از همت مسئولين در ساخت چنين بناهاي ماندگاري قدرداني كرد.
معاون عمراني دانشگاه با اشاره به اينكه وصف دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر را زياد شنيده بودم اظهار داشت: يكي از دانشگاه هاي بسيار خوب و مرتب با ساختمان هاي مناسب با سرانه بالا اين واحد دانشگاهي است. مهندس هاشمي افزود: ساختمان هاي زيبا با معماري مناسب و همگون و استقرار دانشگاه در شيب و دامنه كوه، زيبايي خاصي به اين دانشگاه بخشيده كه افتخاري براي دانشگاه آزاد اسلامي است.


وي وجود بيش از 8 هزار نفر دانشجو و 100 هزار متر مربع فضاي آموزشي با امكانات و تجهيزات لازم براي فعاليت هاي تحقيقاتي و آموزشي را نشان از وضع مناسب دانشگاه برشمرد و خاطر نشان كرد: با تلاش و كوشش مسئولين و زير ساخت هاي فراهم شده آينده اي روشن و بهتري در پيش روي اين دانشگاه است و ما در مركز آماده هرگونه همكاري با اين واحد دانشگاهي هستيم.