باید در خمینی شهر محور قدرتی تعریف شود

ارسال در آموزش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این جلسه نماینده مجلس طی سخنانی گفت: ما باید دایره نفوذ خود را تعریف کنیم و بشناسانیم و بفهمانیم ما قرآنی هستیم. باید برخی مسائل بدون تسامح و ابایی در میان بگذاریم. ما باید در خمینی شهر محور قدرتی تعریف کنیم و همگی به این محور کمک کنیم تا شهر از این فلاکت نجات پیدا کند. من دنبال این حرف بوده و هستم و در هر شرایطی تثبیت خواهم کرد.
محسن صرامی توصیه کرد: اگر قرآنیان بتوانند جایی تعاونی تشکیل دهند، من در ثبتش کمک می کنم و به راحتی می توانید منبع درآمد داشته باشید وگرنه چیزی به نام بودجه قرآنی نداریم بلکه بخشی از بودجه فرهنگی است. بخشی از بودجه فرهنگی را هم در ارزش افزوده یا تملک دارایی تعریف کرده اند که متاسفانه در خمینی شهر این چیزها نیست.
وی گفت: متاسفانه می بینیم در اصفهان سرانه شهروندی هر نفر سالانه 1200000 تومان است ولی در خمینی شهر 120 تومان است. هر کس ادعا می کند در این شهر کار کرده است، بیاید بگوید چرا سرانه شهروندی هر خمینی شهری 120 هزار تومان است یا مثلا تملک دارایی خمینی شهر 5 میلیارد و 300 میلیون تومان بود درحالی که به شهرستان نجف آباد با جمعیتی کمتر مبلغ 13 میلیارد تومان تعلق گرفته است. چرا؟!
در ابتدای این جلسه مدیر عامل اتحادیه در مورد اقدامات اتحادیه در نیمه دوم سال 1392 از جمله بازدیدهای آموزشی، تشکیل دوره آموزش ترجمه قرآن، برگزاری کارگاه مهارت های بیان تفسیر، راه اندازی پایگاه اینترنتی اتحادیه به آدرس www.etehadeeye.ir، ساماندهی تشکل های قرآنی گفت: هر تشکل باید سه رکن اصلیِ مسئول تشکل، مسئول آموزش و روابط عمومی برای خود تعریف کند تا امور آن مرکز بهتر اداره شود.
لازم به ذکر است چون طبق اساسنامه انتخابات بازرس اتحادیه یک ساله است، در پایان جلسه بین مسئولان تشکل های حاضر انتخابات انجام شد و نهایتا محسن عموچی به عنوان بازرس اصلی اتحادیه و قاسمعلی عمادی به عنوان بازرس علی البدل به مدت یک سال تعیین گردیدند.