مردم خمینی شهر 2 هزار واحد خون اهدا کردند

ارسال در آموزش

رییس کل سازمان انتقال خون استان در این باره گفت: در این مدت 8 پایگاه دریافت خون به همراه 150 نفر از 200 پرسنل فنی خود را با کلیه امکانات و تجهیزات لازم در خمینی شهر مستقر کردیم.
حریری با اشاره به استقبال بی نظیر خمینی شهری ها گفت: امسال که سی و یکمین سال فعالیت و حضور سازمان انتقال خون استان در خمینی شهر است، استقبال مردم و عزاداران این شهر برای اهدای خون نسبت به سال های گذشته بی نظیر بود ولی به دلیل کمبود زمان و امکانات لازم در مواردی این سازمان قادر به جوابگویی تعداد زیاد متقاضیان و عزاداران خمینی شهر برای اهدای خون نبود.
حریری گفت: از نظر تشکیلات سازمانی، این شهرستان یکی از شهرهای مهم و تثبیت شده برای احداث مرکز انتقال خون است و مجوز احداث آن هم صادر شده است
حریری درمورد مرکز درحال احداث شهرستان گفت:با همکاری یکی از خیرین نابینای خمینی شهر مبلغ 6  میلیارد ریال برای احداث مرکز ثابت انتقال خون در 4 طبقه اختصاص و در حال اجرا می باشد وبرای تجهیز مرکز به 3میلیارد دیگر نیاز می باشد که امیدواراست این مبلغ در ابتدای سال آینده با کمک خیرین تامین و مرکز به بهره برداری برسد.
مدیرکل سازمان انتقال خون استان با اشاره به اینکه ستاد مردمی انتقال خون این شهرستان همکاری خوبی با این سازمان داشته است، تاکید کرد: در روزهای اربعین و 28 صفر هم پایگاه انتقال خون در خمینی شهر دایر خواهد شد.