کارگاه توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی شهرستان خمینی شهر برگزار شد

ارسال در آموزش

مجمع عمومی مربیان و معاونان پرورشی شهرستان خمینی شهر همراه با کارگاه توانمندسازی و خلاقیت طی چهار روز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این کارگاه سعید شمس استاد موسیقی نکاتی بسیار مفید و کاربردی را درمورد سرود مدارس و استاد مصطفی آتشکار مطالبی پیرامون هنرهای نمایشی در مدارس بیان نمود. همچنین منوچهر مسعودی فر دبیر مجمع پیشکسوتان سازمان دانش آموزی کشور نکاتی را پیرامون اردوهای دانش آموزی متذکر شد. نکات داوری درمورد مسابقات وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی و بازیهای رایانه ای از دیگر مطالبی بود که در این کارگاه مطرح گردید.
در این مجمع عمومی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: اگر قرار باشد آموزش و پرورش هم گام با هم پیش بروند، متأسفانه هنوز نتوانسته ایم پرورش را آن گونه که باید و شاید جلو ببریم و حقش را ادا کنیم.
محمود بدیهی خطاب به مربیان پرورشی گفت: اولین قدم تأثیرگذاری ارتباط است. بهترین راهی که شما می توانید به هدفتان برسید، ارتباط با دانش آموز است. دانش آموز باید شما را دوست داشته باشد و بپذیرد تا شما بتوانید روی او تأثیر بگذارید و الّا تأثیر امکان پذیر نیست. دومین قدم نیز رفتار شماست.
وی ادامه داد: از گروه ها و اردوهای دانش آموزی نهایت استفاده را ببرید. در اردوهای دانش آموزی هدف تعیین کنید. اردو فقط تفریح نیست. اردو جاییست که می توانید با دانش آموز ارتباط پیدا کنید.