پیگری ها برای تاسیس کانون پرورش فکری شماره 2 ادامه دارد

ارسال در آموزش

تاسیس کانون پرورش فکری شماره 2 خمینی شهر از مصوبات جلسه مشترک فرماندار رضوانی با عسکری فر مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود. رییس کانون پرورش فکری خمینی شهر ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: مجوز این کانون سال گذشته از تهران اخذ شد و در جلسه ای که به زودی با شهردار و رییس شورای شهر خواهیم داشت، زمینی از سوی شهرداری به آن کانون اختصاص خواهد یافت.


خانم صرامی افزود: از آنجا که مرکز شماره یک واقع در محله قائمیه، شمال شهر را پوشش می دهد سعی مان بر این است که مرکز شماره 2 در مرکز شهر یا دست کم در بلوار امیرکبیر یا خیابان کهندژ واقع شود. وی در ادامه از تخصیص اعتبار برای احداث این مرکز از محل اعتبارات تملک و دارایی خبر داد و گفت: آقای عسکری فر هزینه لازم برای احداث این مکان را 300 میلیون تومان برآورد کرد.


بر اساس همین گزارش، فرماندار در این جلسه از کمبود نیرو و امکانات به عنوان مشکلات تنها کانون پرورش فکری خمینی شهر یاد کرد و از مدیرکل این کانون خواستار حل این مشکلات شد.


گفتنی است شهر خمینی شهر با برخورداری از 250 هزار نفر جمعیت تنها از یک کانون برخوردار است در حالی که شهر اصفهان با برخورداری از جمعیتی چهار برابر خمینی شهر از 13 شعبه کانون برخوردار است و شهرهایی مثل خوانسار، نایین، سمیرم و اردستان هر کدام با جمعیت هایی در حدود یک دهم خمینی شهر از دو شعبه کانون برخوردار هستند. کانو های شهرهای درچه و کوشک نیز تاسیس سال 1385 است.Â