نقدعلی:

اطلس فرهنگی ادعا شده را گزارش دهید

  • دوشنبه, 02 تیر 1399 ساعت 10:59
  • منتشرشده در فرهنگ
  • خواندن 1633 دفعه

 نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قبلا ادعا شده که اطلس فرهنگی شهرستان خمینی شهر تهیه شده و امروز اعلام می شود که هیچ تلاشی در این زمینه انجام نشده است. فرماندار شهرستان باید اطلس ادعایی فرماندار سابق را گزارش دهد.

 

 الاسلام محمد تقی نقدعلی در حاشیه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر در جمع خبرنگاران گفت: رصد فرهنگی، شناخت زیرساخت های فرهنگی و ظرفیت های فرهنگی شهرستان و کل کشور از اولویت هاست و مسئولین تا ندانند ظرفیت ها چیست مسلما تصمیم درستی نمی توانند بگیرند و این امر بدیهی است. 

وی افزود: درا ین جلسه تصویب شد که با تشکیل کمیته های مختلف فرهنگی ظرفیت های فرهنگی شهرستان با مدیریت اداره ارشاد جمع آوری شود و مبنای تصمیم گیری قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رصد فرهنگی شهرستان خمینی شهر تاکنون اظهار کرد: طبق گزارشی که در این جلسه داده شد سابقه ای از رصد فرهنگی در شهرستان دیده نشده است و این باعث تاسف است که بعد از 41 سال انقلاب هنوز دستگاه های فرهنگی ادعا می کنند که سابقه ای از رصد ظرفیت های فرهنگی شهرستان نیست. 

وی با اشاره به اینکه قبلا اعلام شده که اطلس فرهنگی شهرستان تهیه شده اما اکنون مسئولین این ادعا را رد می کنند تصریح کرد: فرماندار سابق شهرستان مکررا ادعا کردند که اطلس شهرستان تهیه شده است و امروز مطرح می شود که هیچ تلاشی در این زمینه نشده است. من از این رسانه از فرماندار محترم درخواست می کنم اطلس ادعایی فرماندار سابق را گزارش دهند. اگر این اطلس تهیه شده است، نیاز به کار دوباره نیست و اگر این ادعا غلط بوده باید اعلام جرم شود. 

حجت الاسلام نقدعلی در مورد مدیران و دستگاه های مرتبط با اطلس فرهنگی شهرستان خمینی شهر نیز گفت: مدیران مربوطه که در این زمینه کوتاهی کرده اند نیز باید پاسخگو باشند و اگر کم کاری از مدیر دستگاهی بوده باید علیه این مدیر اعلام جرم شود.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در دوشنبه, 02 تیر 1399 ساعت 11:08
  • اندازه قلم