01 مرداد 1399 خواندن 1435 دفعه
  • خیابان شریعتی جنونی دقیقا روبروی پنج شنبه بازار، انتهای کوچه سنگ کوچکی روی جوی آب قرار دارد که به سختی یک موتور از روی آن رد می شود. اگر به جای سنگ پل مناسبی ساخته شود سه راهی خوبی شکل می گیرد که تردد را آسان می سازد. از مسئولین مربوطه تقاضامندم نسبت به احداث این پل اقدامات لازم را مبذول دارند.
ادامه مطلب...
01 مرداد 1399 خواندن 1443 دفعه

در خیابان شریعتی شمالی ابتدای جوی گاردر به سمت چهار راه، درب فاضلاب در گودال و فرو رفتگی قرار دارد. چندین مرتبه مشاهده شده از وسیله نقلیه خود من تا سایر همشهریان داخل این گودال افتاده و صدمه دیده اند. با توجه به گرانی قطعات خودرو از شما تقاضامندیم فکری به حال این گودال های فاضلاب بکنید.

ادامه مطلب...
01 مرداد 1399 خواندن 1486 دفعه

وضعیت آسفالت خیابان شهید صدوقی قابل قبول نیست. امیدواریم که در نهضت آسفالت این خیابان را نیز در نظر گرفته باشند. در ضمن این خیابان به شدت به پارکینگ نیاز دارد.

ادامه مطلب...
06 ارديبهشت 1399 خواندن 1653 دفعه

رئیس مجمع بیمارستان های شهرستان خمینی شهر گفت: چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی به کرونا ویروس مبتلا شده اند و هم اکنون در قرنطینه اند. ادامه مطلب...

02 دی 1398 خواندن 1728 دفعه

* - زمینها و کوچه های کوی رحیم زاده هنوز خاکی است. چندین بار به شهرداری مراجعه کردیم ولی به نتیجه خاصی نرسیده ایم.

* - خیابان امام شمالی کوچه کنار بانک مرکزی؛ یک درخت وسط کوچه است که ایجاد ترافیک می کند. از شهرداری میخواهیم در مورد آزادسازی محوطه پیرامون درخت جهت تسهیل تردد مردم اقدام کند. ممنون از تلاش های شما.

*** - دوهفته نامه فرصت: در شماره قبلی نشریه، پیام یکی از شهروندان درخصوص چاههای زغالی واقع در خیابان صفایی و آلاینده بودن آن منتشر شد. شهروندان و ساکنین این خیابان می توانند آدرس این چاهها را به این دوهفته نامه اعلام کنند تا اقدامات لازم توسط شهرداری خمینی شهر صورت پذیرد.

 

ادامه مطلب...
12 آذر 1398 خواندن 1300 دفعه

برخی از کوچه های آدریان را هنوز لکه گیری نکردند و جا افتاده است. ممنون میشم مسوولان رسیدگی کنند. 

 

 

*

متاسفانه در ساعات اداری مرتب مسوولان جلسه می گیرند و کار مردم زمین می ماند. لطفا مسوولان اولویتشان را کار مردم قرار دهند و جلساتشان را در ساعات غیر اداری تشکیل دهند، یا حداقل یک نفر را به عنوان جانشین برای پاسخگویی مردم قرار دهند. ادامه مطلب...