سرهنگ جعفر نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه از ۱۴۹جلسه آموزش آسیبهای اجتماعی خبر داد

ارسال در اخبار ویژه

فرهنگسازی وآموزش با افراد جامعه اثرات بهتری دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با همکاری معاونت آسیبهای اجتماعی به دنبال فرهنگسازی و آموزش به خانواده ها هستیم

در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اصحاب رسانه سرهنگ جعفرنژاد در باره فعالیتهای قرآنی دربین کارکنان گفت : مسابقات قرآنی برای کادر اجرا می شود وبرای خانواده ها جلسات بصیرت خانواده برنامه ریزی کرده ایم .

وی با بیان اینکه در مورد مباحث مختلف جلسه گذاشته میشود ادامه داد: دوره مکارم الاخلاق برای کارکنان نیروی انتظامی برگزار می شود همچنین روزهای شنبه کلاس قرآن تشکیل می شود و نمازجماعت نیز خوانده می شود روزهای پنجشنبه برنامه برگزاری مراسم زیارت عاشورا اجرا می شود که گاهی این مراسم معنوی در امامزاده ها برگزار میشود.

جعفر نژاد در مورد فرهنگسازی محله ها در رابطه با آسیبهای اجتماعی خاطر نشان کرد : با همکاری معاونت اجتماعی طی برگزاری ۱۴۹ جلسه آشنایی با آسیبهای اجتماعی آموزشهایی انجام شده و اتاق اندیشه ورزی که با کمک اساتید دانشگاه دائر گردیده در صدد است برنامه هایی برای آسیبهای اجتماعی تدبیر شود .


وی در بحث فرهنگسازی آموزش و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی اذعان کرد: گرفتن سرنشینان موتور سیکلتها برای کاهش تصادفات روش جالبی نیست و آموزش افراد جامعه بهتر از گرفتن سرنشین و موتور سیکلت است ونتایج پربارتری به همراه خواهد داشت .


فرمانده نیروی انتظامی در پایان در بحث بدعتها هشدار داد: مردم نقش مهمی در ازبین بردن خرافات و بدعتهادر دین دارند وباید حتما فرهنگ سازی در میان خانواده ها خصوصا جامعه زنان انجام شود و عزاداری سنتی صورت بپذیرد وی خاطرنشان کرد: حتی در بحث قمه زنی نیز اقدامات سلبی اثر چندانی ندارد و خود مردم هستند که باید از ورود افراد متفرقه به داخل شهر خودداری کنند تا شهر خمینی شهر متهم به بسیاری از مسائل نشود .