آب در اصفهان جیره‌بندی نمی شود

ارسال در اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: به هیچ وجه دنبال جیره€Œبندی آب در اصفهان نیستیم؛ چرا که معایب انجام این طرح بسیار بیشتر از محاسن آن است.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از ایسنا،هاشم امینیبا اشاره به اخبار اخیر مبنی بر جیره€Œبندی آب در اصفهان اظهار کرد: تاکید وزیر نیرو این است که به هیچ عنوان آب در هیچ کجا جیره€Œبندی نشود و به هر نحوی که شده تامین آب در استان€Œ صورت گیرد.

وی افزود: در استان اصفهان برای تامین آب قرار شده که از آب سد زاینده€Œرود، حفر چاه و چاه€Œهای استیجاری استفاده شود و به هر نحوی که شده مانع از جیره€Œبندی آب شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه در بحث توزیع نیز قرار شده به نحوی عمل شود که با کمترین میزان افت فشار روبه€Œرو شویم، اظهار کرد: در برخی نقاط شاهد افت فشار و قطع آب بوده€Œایم که آن هم در سریع€Œترین زمان ممکن برطرف شده است.

امینی تصریح کرد: به لحاظ مشکلات فنی و خدماتی جیره€Œبندی آب معایب زیادی را در بر دارد و به همین دلیل سیاست شرکت آب و فاضلاب اصفهان این است که به هیچ عنوان جیره€Œبندی آب صورت نگیرد.

در همین راستا علی اکبر بنی طبا - سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان - نیز اعلام کرد که آب اصفهان در هیچ مقطعی نه به طور دائم و نه به صورت موقت، جیره بندی نشده و مباحثی که پیرامون سهمیه بندی آب در اصفهان مطرح می شود، شایعه و شیطنت برخی رسانه ها است.

وی با بیان اینکه افت فشار آب را در اصفهان می پذیریم، اما اینکه آب در این شهر جیره€Œبندی شده، کذب محض است، گفت: سناریوی جیره بندی آب در اصفهان تنها با دستور وزارت نیرو و وزیر نیرو عملیاتی خواهد شد و اکنون برنامه€Œای برای این کار نداریم.