طرح « نشاط معنوی» افتتاح شد

ارسال در بدون مجموعه

مسوول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: با توجه به فرارسیدن اوقات فراغت تابستان و ضرورت برنامه ریزی برای جمعیت جوانان و با هدف استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری برنامه هایی برای تابستان نموده که مهمترین آنها طرح نشاط معنوی است.


توکلی افزود: امسال برای چهارمین سال این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می شود و اکثر مدارس مجری طرح موقوفه هستند. مربیان این پایگاه ها مشخص و جلسه توجیهی برگزار شده است. در مدت اجرای طرح نیز دو نفر مبلغ اعزامی از قم یکی مستقر در امامزاده سید محمد(ع) و یکی به صورت سیار و چرخشی در بقاع و پایگاه های دیگر برنامه های را اجرا می کنند.


مسوول امور فرهنگی اداره اوقاف در پایان گفت: انشاءا... این طرح هر روز صبح در قالب کلاس هایی از جمله کلاس های قرآنی (روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم، حفظ)، اعتقادات، احکام، داستان های ائمه(ع) و پیامبران اجرا می گردد و تا اذان ظهر به طول می انجامد. گفتنی است این طرح در دو ماه تیر و مرداد اجرا می شود.