موسسه دارالقران اهل بیت خمینی شهر پیشرو در برنامه های قرآنی

ارسال در بدون مجموعه

موسسه دارالقران اهلبیت خمینی شهر در ماه مبارک رمضان امسال میزبان قاریان, قرآن آموزان, قرآن دوستان و مسوولین این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار فرصت, در شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان مصادف با شب عید فطر وآخرین محفل جزء خوانی در موسسه دارالقران۸ اهل بیت(ع)، ابطحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم روزه دار جهت ترویج فرهنگ قرآن و شرکت در این مراسمات تشکر می کنم و همچنین پیگیر پخش برنامه های این موسسه در شبکه های صدا و سیما خواهم بود.

وی از داشتن بیش از ۴۰۰۰ قرآن آموز در رده های مختلف سنی در شهرستان خمینی شهر خبرداد و افزود :مردم خمینی شهر از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در راه قرآن گام برداشته اند.

همچنین وی موسسه دارالقران اهلبیت را یکی از قطب های اصلی آموزش قران در استان اصفهان دانستند.

روابط عمومی دارالقران اهلبیت نیز در گفتگو با خبرنگار فرصت، گفت: برنامه های این موسسه در سه سالن امام حسین (ع), امام حسن (ع) و حضرت رقیه طبق زمانبندی باحضور اساتید ومربیان ویژه در ماه رمضان برگزار گردید. در پایان نیز طبق روال سال گذشته جوایز ارزنده ای شامل ده دستگاه دوچرخه وتبلت واهداء بیش از دویست توپ فوتبال ووالیبال به نوجوانانی که بیش از ده جلسه شرکت داشتند و از برنامه های آموزشی وآموزنده ای که توسط حجت الاسلام خوش قامت ارائه شده بود نکته برداری کردند، اهدا شد.

همچنین جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ۳۵۰ نوجوان شرکت کننده زیر ده شب نیز به رسم یادبود کتاب اهدا گردید.

در پایان مراسم از ۶۰خادم افتخاری محفل با اهدا تابلو نفیس ومتبرک آقا امام رضا (ع)هدیه استان قدس رضوی و زیارت حضرت معصومه و جمکران تقدیر وتشکر شد.