شنیده ایم که ... / 45

ارسال در شنیده ایم که

shanide- درگيري مسلحانه

- نُقل محفل

- درباره مديريت آموزش و پرورش

 

 

درگيري مسلحانه

در روزهاي گذشته، پيكر نيمه جان چند فرد زخمي شده بر اثر شليك گلوله در اطراف چشمه لادر مشاهده و به بيمارستان هاي سطح شهر انتقال يافته اند.

ظاهراً اين افراد در درگيري مسلحانه دو گروه خلافكار كه به احتمال زياد در امر قاچاق مواد مخدر با هم اختلافاتي داشته اند مجروح شده اند. اين افراد بومي نيستند و مشخص نيست درگيري در چشمه لادر رخ داده است يا جاي ديگر.

 

نُقل محفل

يكي از مسئولان كه در ماههاي گذشته بطور مكرر از فرصت انتقاد مي كرد اخيراً اين انتقادات را گسترش داده بطوريكه نقد و گلايه هاي خود را از نشريه در محافل رسمي، خصوصي، نيمه خصوصي، دوستانه، گپ ها و ... مرتباً مطرح مي كند. انتقادات اين مسئول محترم، سطح مشخصي هم ندارد بطوريكه گاه حتي نسبت به ريزترين مطالب درج شده، عبارات، تيترها، عكس ها و ... انتقاد مي نمايد حتي در اين حد كه چرا فلان عكس را زديد صفحه اول يا چرا فلان تيتر را نزديد يا چران فلاني را اينطور زده اند يا ...اين انتقادات گاهي هم با لحني دور از شأن صورت مي گيرد و در بسياري از موارد هم از حد شرعي فراتر رفته و رنگ غيبت به خود مي گيرد. انتساب فرصت به گرايش هاي سياسي و ... از ديگر روش هاي اين مسئول محترم است.

 

سنگ قبر چيني

رئیس خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان استان اصفهان گفته: با واردات بیرویه سنگ به داخل کشور، رئیس جمهور طی نامهای به مسوول مربوطه تذکر دادند که نباید اجازه داد که سنگ آماده وارد ایران شود، اما باز هم واردات این نوع محصول ادامه دارد.

سهلآبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 درصد از سنگ تولیدی کشورمان توسط شهرک صنعتی محمودآباد تولید میشود، اظهار داشت: با وجود تعداد زیادی کارخانه تولید سنگ در استان و تولیدات مرغوب و نامه کتبی احمدینژاد همچنان سنگ از خارج وارد کشور ایران میشود. وی افزوده: با واردات بیرویه سنگ به داخل کشور، در استان شایعه شده بود که حتی سنگ قبرها نیز از چین وارد میشود و انتظار داریم که مسوولان مربوطه در این راستا اقداماتی انجام دهند.

 

درباره مديريت آموزش و پرورش

آموزش و پرورش هنوز با سرپرست اداره مي شود و تعيين رئيس آن همچنان در ابهام است. گفته مي شود براي اين اداره، فردي در نظر گرفته شده بود كه اين بار، يكي ديگر از مسئولان با انتصاب اين فرد مخالفت كرده. اين مخالفت باعث شده تا برخي مسئولان استاني آموزش و پرورش از اين وضعيت گلايه كنند. يكي از اين مسئولان در محفلي گفته: در خميني شهر كاري مي كنند كه عاقبت يك فرد ساده بي تجربه را رئيس كنيم و خيال خودمان را راحت كنيم.