شنیده ایم که ... / 47

ارسال در شنیده ایم که

shanide- همایش الحاق به تاخیر افتاد

- نامه­ ای بر نامه

- نشت مخزن غیر مجاز گاز خودرو و انفجار

- و ...

 

همایش الحاق به تاخیر افتاد

همایش الحاق خمینی­ شهر به اصفهان فرصتها و تهدیدها که قرار بود توسط دانشگاه آزاد در اردیبهشت سال جاری برگزار شود، به تاخیر افتاده است. نقدعلی مدیرروابط عمومی در این باره گفت به دلیل اینکه برگزاری این همایش زمان بیشتری را می­ طلبید این همایش به زمان دیگری موکول شد. وی اظهار امیدواری کرد در شش ماهه اول سال جاری، این همایش برگزار گردد. ما هم اميدواريم . منتظر كه برگزاري يك همايش علمي هم در چم و خم اداري متوقف نماند. اصل الحاق بماند، حداقل همايشش را برگزار كنند.

 

نامه­ ای بر نامه

در پی سفر هیات دولت، گروهی بالغ بر 20 نفر از فعالان شهرستان مسئول پیگیری نامه­ های مردمی نوشته شده خطاب به ریاست­ جمهوری شدند که علی­رغم گذشت بیش از دو سال، هنوز حق­الزحمه آنان پرداخت نشده است.

 

نشت مخزن غیر مجاز گاز خودرو و انفجار

نشت گاز از يك مخزن غيرمجاز خودرو انفجار آفريد. به گزارش سازمان آتش نشانی این حادثه که در ساعت 2 بامداد روز 17 اردیبهشت اتفاق افتاد، با صدای مهیبی همراه بود و باعث تخریب درب پارکینگی که خودروی مذکور در آن قرار داشت، شد. در این حادثه خودروی وانت به همراه یک دستگاه موتور سیکلت کاملاً سوخته و از بین رفت و خسالات مالی ايجاد شد. گفتني است گازسوز كردن خودرو از غير طريق مجاري قانوني و ايمن و نيز پركردن كپسول گاز خودروها با كپسول هاي خانگي از موارد شايع در شهرستان است.

 

و باز هم انتخابات و خدمت به مردم و احساس تكليف

اگر تاريخ اعلام شده مورد موافقت شوراي نگهبان قرار گيرد انتخابات مجلس امسال اواسط اسفندماه برگزار خواهد شد و اين يعني حدود 10 ماه ديگر. قابل پيش بيني هم هست كه انتخابات امسال پرشورتر و البته حاشيه دارتر باشد.

اما عليرغم اين زمان باقي مانده، خبرهاي زير پوستي در شهرستان حاكي است از هم اكنون برخي از برادران و خواهراني كه قصد قربت كرده اند براي خدمت به خلق ا... ، و البته از ناحيه دوستان شان هم به آنها مراجعات فراوان صورت گرفته تا به ميدان خدمت بيايند (!) احساس تكليف كرده اند و لذا از همين اوائل سال، اقدامات خود را اگر چه بصورت غيرمحسوس آغاز كرده اند و لذا برخي نام ها بين سياسيون و فعالان دهان به دهان مي چرخد.

جلوه هايي از اين دست تكاپوها براي آفتابي شدن در عرصه رقابت، از هم اكنون قابل مشاهده است و مي توانيد از لابلاي رفت و آمدها و ديد و بازديدها و حضور در جلسات عمومي و انظار مردم و .... ماجرا را دريابيد. البته بزودي جلوه هاي بارزتري هم مشاهده خواهيد كرد.