مسابقات قهرمانی تکواندو و ووشو به میزبانی خمینی‌شهر برگزار می شود

ارسال در رزمی و بدن سازی

مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب€Œالزمان استان اصفهان گفت: رویکرد بخش قهرمانی به شهرستان€Œها تفویض شده تا از ظرفیت امکاناتی و توان مدیریتی بیشتری بهره€Œمند شویم.
به گزارش فرصتآنلاین به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش فعالیت€Œهای ورزش بسیج در سال جاری اظهار کرد: برنامه€Œهای بسیج در سال جاری شامل 16 برنامه ابلاغی مصوب در سه بخش همگانی، قهرمانی و باشگاهی است که در سطوح مختلف اعم از پایگاه€Œها، حوزه€Œ€Œها، نواحی و برخی از اقشار انجام می€Œشود.
وی با بیان اینکه عمده برنامه€Œها با تنظیم تقویم ورزشی شامل 120 فعالیت به صورت هفتگی و ماهیانه دنبال می€Œشود، تصریح کرد: رویکردبخش قهرمانی یعنی برگزاری مسابقات و جشنواره€Œهای استانی به شهرستان€Œها تفویض شده تا از ظرفیت امکاناتی و توان مدیریتی بیشتری بهره€Œمند شویم.
مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب€Œالزمان استان اصفهان ادامه داد: دهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی خواهران در سه رشته والیبال، آمادگی جسمانی و پینگ پنگ به میزبانی ناحیه مبارکه، مسابقات برادران در سه رشته تیراندازی ، تیر و کمان و باستانی به میزبانی فلاورجان در دو رشته تکواندو و ووشو به میزبانی خمینی€Œشهر در دو رشته تیراندازی و تیر و کمان به میزبانی ناحیه امام صادق، در رشته دوومیدانی به میزبانی ناحیه امام رضا در رشته والیبال به میزبانی کاشان و در رشته جودو به میزبانی لنجان برگزار می€Œشود و جشنواره سه قشر بسیج دانشجویی، طلاب و روحانیون و عشایری نیز در دستور کار قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 60 درصد برنامه معطوف به توسعه ورزش همگانی است که یکی از مهم€Œترین برنامه€Œها پیاده€Œروی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که با حضور 50 هزار نفر از بسیجیان و ایثارگران به طور همزمان و در سراسر شهرستان€Œهای استان برگزار خواهد شد.