شش نشان طلا حاصل تلاش نینجاکاران خمینی شهر

ارسال در رزمی و بدن سازی

نینجاکاران خمینی شهر در بیست و هفتمین دوره مسابقات هنرهای فردی نین جوتسو (نینجا) قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، حائز 17 رتبه شدند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این ورزشکاران به مربیگری امیر نیایش فر موفق به کسب 6 مدال طلا، 13 نقره و 4 برنز شده و سکوی اول این مسابقات را به تصرف تیم اصفهان درآوردند. عناوین دوم و سوم این مسابقات به تیم های گلستان و البرز تعلق گرفت.


بر اساس همین گزارش، محمدهادی ستوده، شهاب رضایی و علی اکبر ندافی مقام دوم یاساکو (دفاع شخصی گروهی) را در رده سنی خردسالان از آن خود کردند.
در رده سنی نونهالان، محمدباقر یاوری مقام اول سلاح کوتاه انعطافی (نانچیکو) و مقام اول سلاح تخصصی (شمشیر) را به خود اختصاص داد، علی شیخی مقام دوم سلاح بلند انعطافی (زنجیر)، علیرضا ابراهیم نژاد مقام اول سلاح ثابت کوتاه (کاما) و مقام سوم فوکیا (سوزن پرتابی)، میلاد نظری مقام دوم سلاح بلند ثابت (چوب) و ایلیا یزدانی مقام سوم شوریکن (ستاره پرتابی) را به نام خود ثبت کردند.


در رده سنی نوجوانان علیرضا خوش اخلاق نشان طلای سلاح تخصصی (شمشیر)، شایان خانی نشان نقره فوکیا (سوزن پرتابی)، الیاس ملکی نشان نقره تای جوتسو (دفاع شخصی)، دانیال رحمانی نشان نقره سلاح بلند انعطافی (زنجیر) و نشان برنز کوتاه ثابت (کاما)، فرهاد عابدی نشان نقره سلاح تخصصی (شمشیر) و نیما رحیمی نشان نقره سلاح کوتاه انعطافی (نانچیکو) را از آن خود کردند.


مجتبی عموچی نیز در رده سنی جوانان مقام دوم سلاح کوتاه ثابت (کاما) و مقام دوم سلاح کوتاه انعطافی (نانچیکو) را به نام خود به ثبت رساند.
سجاد حاج هاشمی مقام دوم سلاح کوتاه ثابت (کاما)، امیرحسین رادمنش مقام سوم سلاح بلند انعطافی (سانچیکو) و اصغر جاوند مقام دوم سلاح بلند انعطافی (زنجیر) از رده سنی بزرگسالان توانستند دو نقره و یک برنز را کسب نمایند.


نشان طلای سلاح کوتاه ثابت (کاما) و نشان نقره سلاح کوتاه انعطافی (نانچیکو) رده پیشکسوتان نیز به مهدی رحمتی اعطا شد.

ninja
مسئول سبک نین جوتسو کشور درباره این دوره از مسابقات به خبرنگار صدا و سیما گفت: این رقابت ها برای نخستین بار در 10 اسلاید و با حضور برترین های کشور با حضور 500رزمی کار از 18 استان کشور برگزار شد.

اکبر فرجی با اشاره به اینکه بیش از 18هزار نفردر کشور در این رشته فعالیت می کنند. افزود: این رشته با توجه به هنرهای منحصر به فرد و منعطفی که دارد از پرطرفدارترین ورزش های رزمی است.

فرجی گفت: کشور ایران با سابقه 27 ساله در این رشته هم از نظر تکنیک و از جمعیت بهتر از کشورهای اروپایی و آسیایی که در این ورزش صاحب سبک هستند عمل کرده است.
وی افزود: افراد برتر این رقابت ها پس از حضور در اردوهای تیم ملی به رقابت های بین المللی ژاپن که سال آینده برگزار می شود اعزام خواهند شد.