خبرهایی از قهرمانی ورزشکاران خمینی شهری

ارسال در رزمی و بدن سازی

 کارگر ان تکواندوکار شهرستان با دومدال به خانه برگشتند

تکواندوکاران کارگر شهرستان شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، روابط عمومی هیات تکواندو خمینی شهر گفت: مسابقات کیوروگی و پومسه بزرگسالان کارگران استان اصفهان در روز جمعه دهم آذر ماه در شهر اصفهان برگزار شد. نتایج به شرح زیر می‌باشد :
مقام دوم و مدال نقره توسط رسول فتحیان در وزن ۶۳ کیلوگرم
مقام سوم ومدال برنز توسط محمود فتحیان.


نایب قهرمانی فوتبال ساحلی در استان
خمینی شهر نایب قهرمان فوتبال ساحلی استان اصفهان شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین, روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خمینی شهر گفت: مسابقات فوتبال ساحلی بزرگسالان استان اصفهان با نایب قهرمانی خمینی شهر به پایان رسید. این دور از مسابقات روز جمعه 10 آذرماه با معرفی تیم های اول تا سوم رقابت ها به پایان رسید، در دیدار فینال تیم های خمینی شهر و ماهان طاد به مصاف هم رفتند که خمینی شهر با نتیجه 3 بر 5 مغلوب حریفش شد و در جایگاه دوم ایستاد، نماینده طاد قهرمان شد، در دیدار رده بندی نیز زاگرس شاهین شهربا نتیجه 6 بر 2 کیان آریا را شکست داد و به مقام سومی رسید.


درخشش خمینی شهری ها در ووشو انتخابی بانوان استان
مسابقات قهرمانی ووشو انتخابی بانوان استان اصفهان با درخشش خمینی شهری ها همراه شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین دبیر هیات ووشو گفت: مسابقات قهرمانی ووشو انتخابی بانوان استان اصفهان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش تالو و ساندا در خانه ووشو اصفهان برگزار شد. در این دوره از رقابت ها تیم های اصفهان الف، اصفهان ب، شاهین شهر، خمینی شهر، لنجان و نجف آباد به رقابت پرداختند.
بر این اساس تیم اصفهان الف با کسب 14 طلا 9نقره 4 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های شاهین شهر با کسب 6 طلا 3 نقره 4 برنز و خمینی شهر با کسب 4 طلا 6 نقره 1برنز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند. لازم به ذکر است قهرمانان ملی شهرستان خمینی شهر در این رقابت شرکت نکردند.