از 5 کاراته کار مدال آورخمینی شهری تجلیل شد

ارسال در رزمی و بدن سازی

طی مراسمی به همت فرمانداری شهرستان از مدال آوران رشته کاراته تجلیل شد.به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در این مراسم که رئیس اداره ورزش وجوانان ، مسؤولین هیأت کاراته ، مربیان و ورزشکاران مدال آور حضور داشتند، سرپرست فرمانداری گفت: ورزشکاران باید در تمام ابعاد نمونه باشند و شما افتخار کشور، استان و شهرستان هستید. روحیه پهلوانی در کنار قهرمانی در ورزش جامعه تأکید شده و وقتی اخلاق و پاکی در تمام عرصه ها حاکم باشد و ورزش فرا مرزی شود، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نقش بسیار موثری در سلامت و افزایش امید و نشاط در جامعه دارد.
مجتبی راعی بر تلاش مسؤولان شهرستان در خصوص حمایت، تشویق و ترغیب ورزشکاران تاکید کرد و افزود: امیدوارم این روند استمرار داشته و شاهد موفقیت های بیشتری باشیم. اگرچه در تأمین زیر ساخت ها کاستی هایی وجود دارد ولی در ورزش هایی از جمله وشوو، کاراته، تنیس روی میز و هندبال استعدادهای بسیار خوبی در شهرستان داریم.
وی تصریح کرد: ورزش همگانی و قهرمانی برای ما حائز اهمیت می باشد و در حوزه تملک دارایی ها سعی کرده ایم افزایش قابل توجهی در این حوزه داشته باشیم و با توجه به راه اندازی تشکل خیرین ورزش یارانتظاراست که تعامل و همکاری و تقویت استعدادها صورت گیرد.

medale karate 1
راعی افزود: خانواده ها نیز در جهت ارتقاء سطح ورزش باید تلاشی مضاعف داشته باشندچرا که این نوجوانان سرمایه های اجتماعی شهرستان خمینی شهر می باشند.
شایان ذکر است دومین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان در روز های 23 و 24 شهریورماه درشیراز برگزار شد که سهم کاراته کاران خمینی شهری ازاین مسابقات دو طلا، دو نقره و یک برنز بود. سجاد امین پور و حامد دادخواه مدال طلا، ستار صالحی و مهدی خلیلی مدال نقره کسب کردند و محمد آقابابایی نیز به مدال برنز دست یافت.
گفتنی است عباس مسعودیان، حسینعلی گرجی، بهرام آقابابایی و بهزاد روح الهی، مربیان کاراته کاران خمینی شهری در این دوره ازمسابقات بودندکه ازآنها هم دراین مراسم تجلیل شد.