دومین آیین تجلیل از افتخارآفرینان جهانی برگزار شد

ارسال در رزمی و بدن سازی

برای دومین بار در چند ماهه اخیر آیینی ویژه تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی در فرمانداری برگزار و طی آن از زهرا کیانی مدال آور جهانی ووشو قدردانی شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در آیین تجلیل، فرماندار رضوانی از این ورزشکار افتخارآفرین و خانواه اش تشکر کرد. مرادیان رییس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از خیّرانی که ورزش را نیز همچون دیگر عرصه ها یاری می کنند، گفت: نگاه ویژه خیّران به ورزش موجب می شود که جامعه ای سالم تر داشته باشیم.


گفتنی است زهرا کياني تالوکار جوان ايران که در دو سال اخير در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده است، در جام جهاني تالو 2 مدال نقره و برنز را به مجموعه افتخارات خود افزود. کياني در مسابقات جهانی که چند روز پیش در چین برگزار شد، در فرم «چانگ چوان» نقره گرفت و در فرم «جين شو» به نشان برنز رسيد.


انتظار می رود این آیین های تجلیل و قدردانی که اخیرا توسط فرمانداری اجرا می شود در همه رشته های ورزشی و همچنین عرصه های علمی، کارآفرینی، هنری و... تکرار شود. بدیهی است که برگزاری این قبیل مراسم به جهت فراوانی مقامات و رتبه هایی که مرتبا توسط خمینی شهری ها کسب می شود نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین سازمان های مردم نهاد دارد.

photo 2016 11 27 08 41 37