خمینی شهری ها مدال آوران مسابقات جهانی ووشو

ارسال در رزمی و بدن سازی

زهرا کیانی، محمدعلی مجیری و فاطمه جزینی ووشوکاران خمینی شهری، فاتح مسابقات ووشو جهانی شدند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، نمایندگان ایران در سومین روز از رقابت های ووشوی قهرمانی بلغارستان موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ در بخش تالو شدند.
این رقابت ها از پنج شنبه با حضور نمایندگان 51 کشور در شهر بورگاس بلغارستان آغاز و تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت. در این رقابت ها زهرا کیانی ستاره تیم ایران بود که توانست به تنهایی یک مدال طلا و یک مدال نقره را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد. محمدعلی مجیری دیگر ورزشکار طلایی ایران بود. فاطمه جزینی نیز به مدال برنز دست یافت.

IMG 20160927 144739زهرا کیانی

 

IMG 20160927 144729

فاطمه جزینی

 

زهرا کیانی در فرم " چانگ چوان" با ارائه نمایشی تحسین برانگیز و با امتیاز 9.39 در بین 23 تالوکار به مقام نخست و طلا رسید و نمایندگان ژاپن و اندونزی مدال های نقره و برنز را دریافت کردند. کیانی در رده جوانان در فرم " جین شو" نیز با کسب امتیاز با کسب امتیاز 9.15 به مدال نقره دست یافت.
محمد علی مجیری نیز در فرم " نن دائو" رده سنی نوجوانان به رقابت با حریفان پرداخت و در نهایت با کسب امتیاز 8.93 بر سکوی نخست ایستاد و به مدال طلا دست یافت.
همچنین فاطمه جزینی در رده سنی نوجوانان و در فرم " چانگ چوان" در میان 26 شرکت کننده با امتیاز 8.76 پس از نمایندگان بلاروس و مالزی سوم شد و به مدال برنز رسید.