هندبال خمینی شهردر راه کسب سهمیه لیگ دسته دوم کشور

ارسال در هندبال

تمرین تیم بزرگسالان هیئت هندبال خمینی شهر با حضور ملی پوشان خمینی شهری از جمله آقایان مهدی عسگری ، حسین رحمتی ، بیژن خالویی ، رسول قندی و دیگر بازیکنان جوانان و نوجوانان نخبه هندبال شهر برای انتخاب و شرکت در لیگ استان اصفهان و کسب سهمیه لیگ دسته دوم کشور در سالن مالک اشتر برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال خمینی شهر میردامادی رئیس هیئت هندبال خمینی شهر و یکی از مربیان درحاشیه این برنامه گفت: خمینی شهر علی رغم مشکلات مالی زیاد با توجه به فعالیت های گسترده هیئت پیرو حضور فعال در رده های سنی پایه و موفقیت ها و نتایج درخشان استانی و کشوری در چند سال اخیر ، امسال حضور در رده سنی بزرگسالان را با حضور در لیگ استانی آغاز می کند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تیم بسیار خوب و با شرایط مطلوب متشکل از ملی پوشان با تجربه و جوانان مستعد و پرتلاش هندبال شهر است برای کسب سهمیه کشوری شکل بگیرد.
رئیس هیئت هندبال خمینی شهر در پایان گفت : امید است با همکاری و حمایت سازمانها ها و مسئولین عرصه تربیت بدنی شهر از هندبال شهر ، بتوان در ادامه افتخار آفرینی خانواده هندبال در عرصه های استانی و کشوری که سبب عزت و سربلندی جامعه ورزشی شهر می شود بهره برد .
شایان ذکر است تیم خمینی شهر در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ بزرگسالان استان اصفهان روز پنچ شنبه 23 دی ماه ساعت 16 در سالن مالک اشتر میزبان تیم پرواز اصفهان می باشد.