هندبال ساحلی خمینی شهر فاتح سکوی قهرمانی نوجوانان کشور

ارسال در هندبال

تیم هندبال ساحلی نوجوانان شهرداری خمینی شهر قهرمانی کشور شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مسئول روابط عمومی هیئت هندبال خمینی شهر با اعلام این خبر افزود: این مسابقات که به میزبانی یزد از روز یکشنبه 25 تیرماه با حضور 12 تیم از سراسر کشور آغاز شده بود روز چهارشنبه 28 تیرماه با برگزاری دیدار نهایی بین تیم های شهرداری خمینی شهر و حاج حسن ساری به پایان رسید که تیم خمینی شهر با شکست تیم ساری قهرمان این دور از مسابقات شد و ساری مقام دوم و تیم اصفهان هم با غلبه بر تیم طبس به عنوان سومی این رقابت ها دست پیدا کرد.
براساس این گزارش، رئیس هیئت هندبال خمینی شهر در اینباره گفت: این دوره از مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی ساحلی نوجوانان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده بود. میردامادی افزود: سطح مسابقات چه از نظر کمی و چه کیفی بسیار مطلوب و تیم های شرکت کننده هم از لحاظ فنی آنقدر به هم نزدیک بودند که  پیش بینی نتایج امکانپذیر نبود.
وی در ادامه بر وجود استعدادهای فراوان در این رشته در شهرستان و نداشتن زمین ساحلی تاکید کرد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان اسامی بازیکنان و مربیان خمینی شهری این دور از مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:

بازیکنان: مهدی شریفی نژادیان، سیدعلی مصطفوی، امیرحسین پریشانی، حسین محمدی، علی جعفری، محسن جعفری، بهزاد افتادگان، علی کافی، علی رهنما، محمد پریشانی و محمدحسین خیری

مربیان: ابراهیم بلور، مهدی پریشانی و سیدمجتبی میردامادی

handball saheli96