اخبار کوتاه ورزشی / 45

ارسال در اخبارکوتاه

kootah- افتتاح دفتر هیأت بدنسازی وپرورش اندام

- برگزاری چهارمین جلسه کمیته تجلیل از قهرمانان

-نائب قهرماني واليبال نشسته خواهران

- و ...

افتتاح دفتر هیأت بدنسازی وپرورش اندام

دفتر هیأت بدنسازی و پرورش اندام با حضور فرماندار، رئیس اداره، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان و مدیران باشگاهها افتتاح شد.

همایش آکروبات بانوان ژیمناستیک کار

همایش آکروبات ژیمناستیک کاران در سالن باغ بانوان با همکاری هیأت ژیمناستیک و بسیج خواهران با حضور بیش از 200 شرکت کننده برگزار شد.

برگزاری همایش کوه پیمایی با اسب

همایش کوه پیمایی با اسب با حضور بیش از30 سوارکار از کوچه دوشاخ تا چشمه لادر برگزار شد.

برگزاری چهارمین جلسه کمیته تجلیل از قهرمانان

چهارمین جلسه کمیته تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان با حضور رئیس اداره و اعضاء کمیته برگزار گردید.

مقام آوری تیراندازان جانباز خمینی شهری در مسابقات استانی

تیم تیراندازی جانبازان شیمیایی هیات تیراندازی شهرستان در مسابقات استانی شركت كرد و موفق به کسب مقام اول در تیراندازی با طپانچه توسط آقایان محمد علی عسگری و رسول صفری و کسب مقام اول و دوم در تیراندازی با تفنگ بادی توسط آقایان اسدالله مظاهری واحمد شفاهی شد.

حضورتیم کاراته درچه در مسابقات بین المللی

تیم کاراته درچه در مسابقات بین المللی شرکت نموده و موفق به کسب مقام دوم کاتای انفرادی جوانان توسط حمید جزینی و کسب مقام سوم کاتای انفرادی نوجوانان توسط کیوان زباندان و مقام سوم کاتای تیمی گردید.

تیم عقاب ولاشان در مسابقات فوتبال آسیا

تیم عقاب ولاشان در مسابقات فوتبال آسیا ویژه لیگ دسته یک استان شرکت و موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

برگزاري مسابقات ليگ بسكتبال

در مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال با ویلچر، تيم هیات جانبازان و معلولین شهرستان خمینی شهر به مقام سوم این دوره از مسابقات دست يافت.

كسب عنوان در مسابقات تيراندازي با كمان

دور پایانی مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان استان با حضور بیش از 100 نفر شرکت کننده از شهرستان های استان برگزار شد و در آن، عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در رشته ریکرو نیمه حرفه ای توسط آقایان توسط آقایان رضا حاجی ابراهیمی و محسن رضایی بدست آمد. همچنين عنوان قهرمانی و مقام سوم در رشته ریکرو حرفه ای بانوان توسط خانمها لیلا آقایی و هاجر زمانی كسب شد. در گروه سنی نونهالان هم در رشته ریکرو خانم شکیبا حجازی موفق به کسب عنوان سوم شد.

نائب قهرماني واليبال نشسته خواهران

تيم والیبال نشسته خواهران در مسابقات 4 جانبه به میزبانی شهرستان آران وبیدگل شركت نمود و موفق به كسب مقام نائب قهرمانی دراین دوره از مسابقات گرديد.

مسابقات شش جانبه ژیمناستیک

مسابقات شش جانبه ژیمناستیک به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب هوانیروز به مناسبت گرامیداشت میلاد رسول اکرم (ص) برگزار گردید. نتايج اين مسابقات به این شرح بدست آمد:

شهرستان خمینی شهر مقام اول، باشگاه عقاب هوانیروز مقام دوم و شهرستان فلاورجان مقام سوم.

شایان ذکراست برای تیم خمینی شهر در رده سنی 10 تا 12 سال، نجمه زرگری مقام اول و زهرا شفیعی مقام دوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی 6 تا 8 سال، فاطمه جزینی مقام اول، ملیکا جانثاری مقام دوم و مرجان غلامی مقام سوم را کسب کردند. مربیگری این تیم را آمنه فرهمندیان و سرپرستی تیم را خانم مجیری بر عهده داشتند.

نایب قهرمانی بانوان فوتبالیست خمینی شهری در استان

تیم فوتبال بانوان هیأت فوتبال شهرستان برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خمینی شهر موفق شد به مقام نایب قهرمانی استان دست یابد. در این دوره 4 عنوان و افتخار دیگر نیز نصیب بانوان فوتبالیست شد که عبارتند از: بهترین مربی: زینب شریفی، فنی ترین بازیکن: شیدا تخشا، با اخلاق ترین بازیکن: کیمیا مختاری، بهترین خط دفاع مسابقات: تیم فوتبال بانوان هیأت فوتبال شهرستان. گفتني است سرپرستی تیم فوتبال بانوان را خانم زهرا مهرابی بر عهده داشت.

افتتاح دفتر باشگاه بسکتبال نقش جهان

با حضور شهردار خميني شهر، دفتر باشگاه بسکتبال نقش جهان وابسته به شهرداری در روز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح گردید. در این برنامه مهندس پورکاظم پس از تبریک ولادت نبی مکرم اسلام و فرزند برومندش گفت: ورزش مایه نشاط در جامعه است و نشاط برای جوانان و نوجوانان امری ضروری است. اگر بتوانیم محیطهای خوبی برای ورزش نوجوانان ایجاد و مهیا کنیم، قطعاً در آینده کشور بسیار مؤثر و تأثیر گذار خواهد بود. با ایجاد این محیطهای ورزشی، میتوانیم جلوی دسیسههای دشمنان را نسبت به نوجوانانمان خنثی کنیم. وي تصريح كرد: شهرداری آمادگی دارد در ایجاد و مهیا کردن این محیطهای ورزشی کوشش نماید.

نتايج مسابقات رزمي دهه فجر

اولین دوره مسابقات قهرمانی مبارزات آزاد كونگ فو به نام جام فجر ویژه خواهران در رشته های ووشو، کونگ فو و جیت کاندو در سالن ووشو برگزار شد. در اين مسابقات، نتايج زير بدست آمد: مقام اول تیم کونگ فو با 12 امتیاز، مقام دوم تیم ووشو با 11 امتیاز، مقام سوم تیم ورزش های رزمی با 9 امتیاز. همچنين اولين فستيوال ورزشي هنرهاي رزمي با شركت رشته هاي ووشو، هنرهای رزمي، كونگ فوتوآ، تكواندو اصغرآباد، جيت كان دو، نينجا، كونگ فو هالا در دو رده سني جوانان و بزرگسالان به مناسبت يوم الله 22 بهمن به نام جام فجر با شركت 83 نفر در تاريخ 21 بهمن ماه در سالن انقلاب برگزار گرديد كه نتايج آن به شرح ذيل مي باشد: رده سني بزرگسالان: كونگ فو مقام اول، ووشو مقام دوم، نينجا مقام سوم؛ رده سني جوانان: كونگ فو مقام اول، نينجا مقام دوم، ووشو مقام سوم؛

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مقام اول مسابقات تکواندو را به دست آوردند.

چهاردهمین دوره مسابقه قهرمانی تکواندو منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه شهرضا برگزار شد. در این دوره از مسابقات، دانشجویان طالبی، محمود صالح، جلالائی، خیری، محمدی، گل شیرازی، شهریاری و صفاری توانستند پس از رقابت سخت با رقیبان مقام اول مسابقات را به خود اختصاص دهند و برگ زرین دیگری به افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر اضافه نمایند. شایان ذکر است در پایان مسابقات از دانشجویان برتر با مدال افتخار و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

برگزاري مجمع رؤساي هيئت هاي فوتبال استان

جلسه مجمع روسای هیئت های فونتبال استان اصفهان با حضور آقایان تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشور، دکتر خدابخش مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان، ابرقوئی نژاد رئیس هیئت فوتبال استان، ساکت مدیر عامل سپاهان و همچنین با حضور روسای هیئت های فوتبال شهرستان های استان در تالار افتخارات تربیت بدنی تشکیل و در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر گردید و راهنمائی های لازم به روسای هیئت های فوتبال ارائه گردید. پس از آن اعضاي در محل استانداری با استاندار ديدار كردند. در اين ديدار، عمادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان درخواست نمود که در صورت امکان یارانه ای براي پرداخت قبوض آب و برق و گاز در اختیار اماکن ورزشی قرار گیرد که استاندار قول پیگیری داد.

مسابقات فوتسال بانوان

مسابقات فوتسال بانوان در رده نوجوانان به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان در سالن شهدای ورزشگاه قدس آغاز گردید. در این مسابقات 8 تیم برتر استان به رقابت می پردازند.

نایب قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان بانوان در آسیا با حضور فوتبالیست خمینی شهری

تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان با حضور " فروغ حاجیان" فوتبالیست خمینی شهری موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور سریلانکا برگزار شد به مقام نایب قهرمانی آسسیا دست یابد.

برگزاري مسابقات هندبال مدارس ابتدایی استان به میزبانی خمینی شهر و حاشيه هاي آن

مسابقات هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان اواخر اسفند ماه گذشته به میزبانی خمینی شهر و در سالن مالک اشتر برگزار شد. این مسابقات یادواره مرحوم استاد علی شاهین، داور و مربی فقید هندبال خمینی شهر نامگذاری شده بود که طی آن تیم های ناحیه 2 اصفهان مقام اول، آران و بیدگل مقام دوم و تیم هندبال منتخب مدارس ابتدایی خمینی شهر مقام سوم را کسب کردند. از نکات جالب این مسابقات به غیر از حضور مسؤلانی چون سلیمانی رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال می توان به نامگذاری این مسابقات به یاد استاد شاهین اشاره کرد. مرحوم علی شاهین یکی از ورزشکاران خمینی شهر كه حق زیادی بر گردن ورزش شهرستان داشت 5 سال پیش در یک سانحه رانندگی درگذشت. اما از دیگر نکات جالب حضور مسؤولان و تیم های حاضر در این مسابقات بر سر مزار این عزیز از دست رفته اشاره کرد. البته نباید از حرکت فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان در بزرگداشت مرحوم شاهین صحبت نکرد. حرکت تربیت بدنی آموزش و پرورش خمینی شهر می تواند الگوی بسیاری از ارگان ها در تجلیل از افتخارآفرینان و بزرگان از دست رفته عرصه ورزش باشد. اما در كنار اين امر، عدم حضور هیچ یک از مسؤولین هندبال شهرستان خمینی شهر اتفاق ساده ای نیست که بتوان از کنار آن راحت گذشت. در حالی که شایعه اختلافات سلیقه ای بین مسؤولان تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و اداره تربیت بدنی دهان به دهان پیچیده است، غیبت مسؤولین هندبال شهرستان (در حالی که مسؤولان هیأت هندبال استان حضور داشتند) بد جوری به شایعات اخیر رنگ و بوی واقعیت داده است.

نایب قهرمانی بانوان فوتبالیست خمینی شهری در استان اصفهان برای نخستین بار

تیم فوتبال بانوان هیئت فوتبال شهرستان برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خمینی شهر موفق شد به مقام نایب قهرمانی استان دست یابد . در این دوره 4 عنوان و افتخار دیگر نیز نصیب بانوان فوتبالیست شد که عبارتند از :

بهترین مربی: زینب شریفی

فنی ترین بازیکن: شیدا تخشا

با اخلاق ترین بازیکن: کیمیا مختاری

بهترین خط دفاع مسابقات: تیم فوتبال بانوان هیئت فوتبال شهرستان خمینی شهر

گفتنی است سرپرستی تیم فوتبال بانوان را خانم زهرا مهرابی به عهده داشت.

عمادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان خمینی شهر ضمن تبریک به جامعه ورزشی و علی الخصوص بانوان ورزشکار این موفقیت را متعلق به کلیه مسئولین ادوار هیئت فوتبال و تربیت بدنی دانست و گفت: با توجه به فراگیر ی وجذابیت رشته ی فوتبال رقابت در این رشته سخت و نزدیک است و این مسئله موید کار بزرگ بانوان فوتبالیست شهرستان است.