عمليات بازسازي زمين چمن آغاز شد

ارسال در اخبارکوتاه

رییس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین با اشاره به پيگيري مستمر نماينده مردم در مجلس برای این موضوع، گفت: هزینه بازسازي زمين چمن مجموعه قدس در حدود 3ميليارد ريال مي باشد كه اين مبلغ به صورت مشاركتي توسط اداره ورزش و جوانان، خيرين ورزش يار  و شهرداري تامين خواهد شد.
محمدی افزود: كليه عمليات اجرائي، عمراني وكاشت چمن به عهده شهرداري خواهد بود و تلاش ما این است که اسفند ماه سال جاري كاشت بهاره انجام شود.  
  شهردار خميني شهر نيز در اين رابطه به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: با محوريت و پيگيري نماينده مردم در مجلس توافق سه جانبه اجراي عمليات عمرانی زمين چمن مجموعه قدس خميني شهر با هزينه ای بالغ بر 3ميليارد ريال امضا شد.
حاج حیدری با اشاره به پيگيري و حمايت خيرين وزرش يار شهرستان براي آغاز عمليات  اين طرح افزود: جا دارد از زحمات و مشاركت خيرين ورزش يار خميني شهر به عنوان حاميان مسئولين در حل مشكلات شهر تشكر كنم.
 وی با بيان اينكه كليه اقدامات عمراني، زيرسازي، لوله گذاري و كاشت چمن بهاره با بهترين نوع كيفيت به عهده شهرداري مي باشد، گفت: اميداريم بتوانيم طبق برنامه زمان بندي شده زمين چمن را تا پایان تابستان آينده  آماده سازی نماییم.
به گزارش فرصت آنلاین، زمين چمن قدس به عنوان اولين و قديمي ترين زمين فوتبال شهرستان محسوب مي شود كه در ابتدای سال 91 تخريب شد ولي به علت كمبود اعتبارات در بلاتكليفي ماند.
  بازسازي و آغاز فعاليت مجدد اين زمين چمن از مهمترين مطالبات اهالي فوتبال و ورزش شهرستان بوده و در دو سال گذشته اين مكان به دفعات مورد بازيد معاون وزير ورزش و جوانان و مسئولين استاني قرار گرفته است.