سکوی اول در تصرف «حقیقت نو» و «آذر تراز»

ارسال در اخبارکوتاه

تیم های «حقیقت نو» و «آذر تراز» به ترتیت مقام اول رده های بزرگسالان و جوانان جام رمضان را از آن خود کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در آیین اختتامیه این مسابقات که به رسم هر ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن انقلاب آغاز شد و تا شب عید فطر ادامه یافت، تیم های رستوران پیمان نو و شهید ساداتیان مقام های دوم و سوم رده بزرگسالان را به نام خود ثبت کردند و همچنین مقام های دوم و سوم رده جوانان به تیم های پیمان نو و انقلاب ورزشی اختصاص یافت.


به گفته دبیر هیات فوتبال در این دور از مسابقات که در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد، ۲۸ تیم در رده بزرگسالان و 14 تیم در رده جوانان شرکت داشتند و هرشب ۴ بازی برگزار می شد. رحیم پور افزود: تیم های شرکت کننده از شهرستان خمینی شهر و از شهرهای اطراف مثل اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر و گز بودند و تعدادی از بازیکنان مطرح استان و کشور نیز در این تیم ها حضور داشتند.


دبیر هیات فوتبال در پایان گفت: قضاوت این مسابقات را داوران لیگ برتری استان بر عهده داشتند که از جمله آن ها می توان به آقایان صالحی و سعیدفر داوران لیگ برتر فوتبال و آقای حسین نوری داور لیگ برتر فوتسال اشاره کرد.

عکس های این مراسم در بخش گزارش تصویری قابل مشاهده است