استقبال پرشور مردم از قهرمان خمینی‌شهری وزنه‌برداری جوانان جهان

ارسال در اخبارکوتاه

در این مراسم شهردار خمینی‌شهر گفت: خمینی‌شهر به وجود قهرمانانی همچون میثم متقیان، قهرمان  مسابقات وزنه‌برادری معلولین جهان افتخار می‌کند .
 حاج حیدری افزود: به علت وجود قهرمانان و شخصیتهای مختلف فرهنگی، نام خمینی شهر  در جهان و کشور می‌درخشد. و امروز شهر هیچ کمبودی از نظر افتخارات ندارد و در همه بخشهای مختلف حرف برای گفتن دارد.
   شهردار خمینی شهر با اشاره به شخصیتهای بومی خمینی شهر گفت: وجود  روحانیونی همچون آیت‌اله اشرفی، آیت‌اله جبل‌عاملی،استادحضرت امام(ره) و شخصیتهای فرهنگی همچون اصغرفرهادی رتبه برتر جهان در فیلم‌سازی،  شعرای بنام همچون اصغر خاسته و سعید بیابانکی زبانزد است.
 وی بابیان اینکه جوانان شهرمان باید از قهرمان جهانی الگوبرداری کنند گفت: شهرداری و شورای شهر آمادگی کامل دارد از قهرمانان و افتخارات فرهنگی و مدال‌آور ورزشی حمایت و پشتیابی کنند.
رئیس شورای شهر خمینی شهر در این مراسم اظهار کرد: پیروزی جوانمردانه وزنه‌بردار معلول کشور مان، مایه افتخار مسئولین استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر است.
 سید علی صالح درخشان با اشاره به کسب این مقام قابل ستایش و عرض خسته نباشید به قهرمان ملی شهرمان  گفت: بالا بردن پرچم  کشورمان و کسب مقام قهرمانی افتخاری بزرگ  و ملی برای مردم کشورمان  محسوب می‌شود.
وی  با اشاره به اینکه میثم متقیان الگوی  با افتخار برای جوانان و نسل جدید خمینی‌شهر محسوب می شود افزود: مردم و مسئولین شهرستان باید با افتخار به وجود چنین  قهرمانانی تلاش کنند تا این‌گونه افتخارات برای شهرمان حفظ شود و افزایش یابد.
  میثم متقیان در رشته وزنه‌برداری معلولین جهان  در کشور امارات موفق به کسب مدال طلای وزن به اضافه 107 کیلوگرم این دوره از مسابقات جهانی شد.وی
  وی به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان و تنها وزرشکار اعزامی از استان اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت داشت .
 لازم به ذکراست چندماه قبل نیز  وی موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات پارالمپیک آسیایی در کشور مالزی شد و بالاترین رکورد جهانی در رده سنی جوانان سنگین وزن معلول جهان را به نام  خود به ثبت رساند.

گفتنی است مردم محلات مختلف خمینی‌شهر ازجمله محله بسته و همچنین اعضای کانون اندیشهٰ، استقبال پرشوری در محل زندگی قهرمان از وی به‌عمل آوردند و تا پاسی از شب به شادی  و ابراز احساسات پرداختند.