درخشش وزنه بردار جوان خمینی شهری در لیگ کشور

ارسال در اخبارکوتاه

 

vaznehخبر حضور جوان 18 ساله خمینی شهری در مسابقات لیگ وزنه برداری کشور در رده سنی بزرگسالان موج  امیدواری ورزش دوستان خمینی شهری را در وزنه برداری زنده کرد.

حجت یوسفیان اکنون علیرغم سن کم یکی از نمایندگان وزنه برداری استان اصفهان در مسابقات حرفه ای کشور است. یوسفیان در این مورد گفت: به همراه تیم استان اصفهان که با نام صبا در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم و در اواخر دی ماه به مرحله دوم مسابقات اعزام می شوم. یوسفیان نیز وزنه برداری را از سالن باشگاه نیرو شروع کرده :«سال 84 به دلیل علاقه به بدنسازی به باشگاه های سطح شهر مراجعه کردم اما هیچ باشگاهی به دلیل سن کم مرا قبول نکرد. با وساطت پدرم در باشگاه نیرو زیر نظر آقای نوری مشغول تمرین شدم که به دلیل تمرین وزنه برداران در همان سالن کم کم به وزنه برداری علاقمند شدم.

 

یوسفیان در همان سال اول شروع به درخشش کرد. «همان سال اول مقام دوم کشور را کسب کردم و به طور کلی در همه این سالها موفق به کسب مدال شدم.» یوسفیان از مشکلات وزنه برداری نیز گفت: «در خمینی شهر نه میل استاندارد وزنه برداری نه صفحه استاندار و نه سالن استاندارد وجود دارد. واقعاً با وجود این همه علاقمند سهم وزنه برداری خمینی شهر بیشتر از این هاست ما از کمترین امکانات بهره می بریم. در سالهای اول و در گوشه ای از سالن بدنسازی نیرو تمرین می کردیم و واقعاً مشکل بود و با کمک وزنه برداران و خدا به موفقیت امروز رسیدم.»