اخبار کوتاه از ورزش شهرستان

ارسال در اخبارکوتاه

 

kootah-هنوز تربیت بدنی شهرستان و هیأت فوتبال بر سر واگذاری سالن و برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در فاصله کمتر از ده روز مانده به ماه رمضان به توافق نرسیده اند.

 

-امیر حسین سالمی جوان هندبالیست خمینی شهر همراه با تیم ملی هندبال جوانان به مسابقات جهانی یونان اعزام شد تا افتخار دیگری برای هندبال شهرستان ثبت شود.

-محمدی به عنوان سرپرست هیأت وزنه برداری انتخاب شد تا یکی از معدود کسانی باشد که همزمان ریاست دو هیأت ورزشی را عهده دار است.

-عرشی دبیر هیأت هندبال، به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم نیروی زمینی ارتش راهی مسابقات بین المللی هنگ کنگ شد.

-پنجم اینکه تیم هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان که از چهار هندبالیست خمینی شهری بهره می برد موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات هندبال مدارس ابتدایی کشور دست یابد.

- تیم هیأت بدنسازی درچه مقام اول مسابقات قهرمانی پرس سینه پیشکسوتان باشگاه های کشور را کسب کرد. در این مسابقات كه در شهرضا برگزار شد جمشید شفیع زاده و ایرج شجاعی مقام اول، حسین قاسمی مقام دوم، عباسعلی پناهی و رضا محمودی و علی ابراهیمی و حسین کاظمی مقام سوم را کسب کردند.  گفتنی است مربیگری این تیم را علیرضا حفیظی بر عهده داشت.

- تیم دوچرخه سواری شهر درچه متشکل از 9 نفر دوچرخه سوار تور سبز شمال را با شعار «محیط زیست سالم» به قصد عزیمت به استانهای گیلان و اردبیل از 28/4/90 لغایت 31/4/90 به مدت 4 روز برگزار می نمایند.

-تیم هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان که از حضور چهار بازیکن خمینی شهری به نام های امیر محمد احسان نژاد، محمد عظیمی، مهدی شریفی نژاد و مصطفی جعفریان بهره می برد، موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات هندبال قهرمانی مدارس ابتدایی کشور درست پیدا کند لازم به ذکر است هدایت این تیم را دو مربی مجرب هندبال خمینی شهر به نام های سید مجتبی میردامادی و ابراهیم بلور به عهده داشتند. همچنین تیم هندبال مدارس راهنمایی استان نیز با حضور رسول قندی هندبالیست خمینی شهری مقام قهرمانی مسابقات هندبال مقطع راهنمایی را به دست آورد.

و آخر اینکه تیم فوتبال نونهالان امید خمینی شهر که به نمایندگی از شهرستان در مسابقات قهرمانی نونهالان زیر 14 سال استان شرکت کرده موفق شد با تک گل کاووسی تیم نونهالان نجف آباد را از پیش رو بردارد.