احداث پارك 5 هكتاري در خميني شهر

ارسال در شهری و رفاهی

 

park5hektariدر ادامه برگزاري سلسله جشن هاي عمومي در پاركها توسط شهرداري خميني شهر و به دنبال استقبال گسترده مردمي، دومین جشن شادمانی در پارک مهر دستگرد برگزار شد.

 

در این مراسم ویژه ایام مبارک رجب که با استقبال بیش از 3500 نفر از مردم محلات مختلف و خانواده ها روبرو بود، مهندس پورکاظم با تشکر از نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی محله دستگرد برای برقراری نظم و امنیت این مراسم گفت: از جمله برنامه های مهم شهرداری، برگزاری برنامه های شاد اجتماعی و فرهنگی است و شهرداری وظیفه دارد با توجه به طرح های فرهنگی و برنامه های اجتماعی در این بخش تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه به دلیل وضعیت اقتصادی نامطلوب و سخت شهرداری خمینی شهر، امکان برگزاری برنامه های شاد و متنوع به صورت مستمر درگذشته نداشتیم و امیدواریم با برگزاری این سری از جشن های مردمی بتوانیم در فصل تابستان و ماههای رجب و شعبان برنامه های خوبی داشتیم. وی با اشاره به طرح پارک بزرگمهر افزود: طرح پارک بزرگمهر حدود 5 هکتار است که تاکنون فقط 5/1 هکتار آن آزادسازی و اجرا شده و با افزایش توان مالی شهرداری این پارک به همراه امکانات جانبی توسعه می یابد و اميدواريم هر چه زودتر با حمایت های شورای شهر و مردم با آزاد سازی مابقی اراضی در 3 سال آینده شاهد بهره برداری از یک پارک و بوستان 50 هکتاری باشیم.

وی در ادامه از همه مردم و شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری و پاکسازی پارک ها و سطح شهر با مأمورین شهرداری همکاری بیشتري داشته باشند و در هنگام توزيع شربت و شيريني در اعیاد ماه رجب و شعبان در جمع آوری ظروف یک بار مصرف نذورات توزیعی با شهرداری همكاري كنند.

گفتني است در اين برنامه شاد گروههاي فرهنگي هنري به اجراي برنامه پرداختند كه موجب رضايتمندي حاضران شد. شهروندان ضمن تشكر از شهرداري خواستار تداوم اين جشن ها شدند.