سومین دوره نمایش های خیابانی اجرا می شود

ارسال در شهری و رفاهی

سومین دوره نمایش های خیابانی با موضوعات اجتماعی به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در لادر و بوستان های سطح شهر در حال اجراست. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، پنج گروه نمایشی اقدام به تهیه نمایش هایی با عناوین بمب، جَنگ آبکی، وضعیت آخر، محکمه بلدیه و اتوبوس با موضوعات خطرات فضاهای مجازی، مصرف بهینه آب، ترافیک و استفاده صحیح از اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی کرده و آنها را در میان مردم به اجرا درمی آوردند.

 namayesh 96
مسئول فرهنگی هنری سازمان رفاهی تفریحی دراینباره می گوید: استقبال مردم از این نمایش ها که تاکنون در 25 نوبت اجرا شده بسیار قابل توجه است. قاسمی با تاکید بر اینکه جمعیت تماشاگران در لادر بیشتر از بوستان های شهر است گفت: تبلیغات اجرای نمایش ها تنها از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.


وی افزود: اجرای نمایش های خیابانی در سطح شهر از 18 مرداد آغاز شده و تا 27 شهریور ادامه می یابد و در مجموع 70 نوبت اجرا خواهیم داشت.
به گفته قاسمی نویسندگی و کارگردانی نمایش بمب توسط مصطفی جعفری و نویسندگی و کارگردانی جنگ آبکی توسط علی آقایی انجام گرفته است. همچنین نورا لک نویسنده و کارگردان نمایش اتوبوس و همچنین نویسنده نمایش وضعیت آخر است. کارگردانی وضعیت آخر را نیز نسا سلیمانی و کارگردانی محکمه بلدیه را عبدالرسول کریمی به عهده دارد. نمایشنامه محکمه بلدیه را نیز مصطفی جعفری نوشته است.

jang ab
گفتنی است اولین و دومین دوره نمایش های خیابانی به همت سازمان رفاهی تفریحی مرداد و شهریور سال گذشته به اجرا درآمد.
علاقمندان برای اطلاع از برنامه های سازمان رفاهی تفریحی می توانند به عضویت کانال تلگرامی سازمان به نشانی @khomeynishahr95 دربیایند.