قطار عمران همچنان بر روی ریل

ارسال در شهری و رفاهی

شهردار قول داد طرح های نیمه تمام شهرداری و شورای دوره چهارم ظرف سه ماه آینده تکمیل گردند.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین علی اصغر حاج حیدری در خصوص طرح های منطقه یک شهرداری گفت: سالن شهدای خوزان در حال افتتاح است. عملیات روبنایی آن تمام و کف پوش خریداری شده و در حال نصب است. همچنین زیرسازی، جدول و آسفالت محوطه بیرونی و خیابان اصلی در حال انجام است و ظرف 15 روز آینده این سالن تحویل ورزشکاران شهر می شود.
وی افزود: عملیات خیابان مرکزی نیز تا 3 ماه آینده تمام می شود. در پارک سلامت در منطقه اندوان نیز، خاک برداری جدول سنگی و روشنایی اجرا شده است و اکنون فضای سبز آن در حال تکمیل است و تا یک ماه آینده افتتاح می شود.
شهردار از تکمیل فضای سبز میدان امام رضا (ع) به عنوان یکی از طرح های منطقه دو نام برد و افزود: پس از پایان یافتن آزادسازی های بلوار شهید صدوقی، فضای سبز و روشنایی آن هم آغاز شده و پیمانکار برای انجام بلوک فرش پیاده روها اقدام نموده است.
حاج حیدری همچنین از تکمیل خیابان آیت ا... احمدی حدفاصل بلوار توحید به سفیر امید و تمام شدن گام دوم بام سبز تا سه ماه آینده خبر داد.
وی با اشاره به این که زمین های دو سرای محله در منطقه سه تحویل مسکن و شهرسازی شده افزود: مجتمع فرهنگی نیلفروش زاده هم تکمیل شده و باید تجهیزات در آن قرار گیرد.
گفتنی است یک طبقه از این مجمتع 4 طبقه برای مهارت آموزیوایجاداشتغال به فنی و حرفه ای تعلق خواهد گرفت و بقیه صرف امور فرهنگی، کتابخانه و سالن مطالعه خواهد شد.
شهردار ضمن تشکر از مردم منظریه که 25 سال در قبال مشکلات این شهرک صبوری نموده اند تصریح کرد: خدمات رسانی در منظریه سال ها به تعویق افتاده بود و سرانجام با محوریت استاندار و تلاش مسؤولین شهر حل شد. امروز گام اول را با زیرسازی، آسفالت و جدول کشی قسمت کندروی بلوار عموشاهی آغاز نمودیم.
حاج حیدری از مردم منظریه خواست که باز هم صبوری کنند تا در این چند ماه باقیمانده از کار دوره چهارم، تعهدات شهرداری و همچنین مسکن و شهرسازی انجام شود. وی همچنین از آسفالت محله 3 و نیز اتمام فضای سبز پارک شهروند در آینده ای نزدیک خبر داد.