نصب لوازم کاهنده آب در ۱۰۰سازمان دولتی

ارسال در شهری و رفاهی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیستم های کاهنده آب در ۱۰۰سازمان دولتی استان اصفهان نصب شده است.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل ازخبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر دوشنبه در نشست خبری همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت اظهار داشت: طرح جمع€Œ آوری و هدایت آب€Œ های سطحی را به شهرداری€Œ ها تکلیف کردیم.


وی اضافه کرد: نیاز است از طرح بازچرخانی آب در صنایع نیز استفاده شود. مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از روش های نوین آبیاری برای آبیاری فضای سبز، همکاری بیشتری در راستای صرفه€Œ جویی منابع آبی را در استان شاهد باشیم.


وی گفت: طرح جامع مصرف بهینه آب شرب استان اصفهان در حال تدوین است و در راستای صرفه€Œ جویی نیز سیستم€Œ های کاهنده در نهادها و دستگاه€Œ های دولتی نصب شده €Œاند.


شیشه فروش اظهار کرد: چند سالی است کمبود منابع آبی در استان را شاهد هستیم و به همین دلیل مدیریت بحران وارد میدان شد و توانست طرح جامع خطرپذیری استان را با مشارکت دانشگاه€Œ های استان تهیه و در اختیار دستگاه€Œ های مختلف قرار دهد.


اصفهان از نظر آب و هوا وضعیت مناسبی ندارد

استاد هواشناسی دانشگاه اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: اصفهان از نظر آب و هوا وضعیت مناسبی ندارد و تنها راه خلاص شدن از این وضعیت آگاه شدن نسبت به وضعیت موجود و قبول چالش و چاره اندیشی برای آن است.


ابوالفضل مسعودیان افزود: اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود توان پشتیبانی تعداد محدودی از جمعیت را دارا است.


وی افزود: افزایش دما در ایران نسبت به مقیاس جهانی سه برابر بیشتر است که هر چه دما بیشتر باشد نیاز آبی هم بالاتر می €Œرود.