باغ شهر در بام سبز احداث می شود

ارسال در شهری و رفاهی

شهردارخمینی شهرطرح ها وبرنامه های شهرداری را که قصد اجرای آنها درطی سال 94 وجود دارد را در گفتگو با فرصت اعلام کرد. حاج حیدری ضمن تاکید براینکه طرحهای عمرانی پیش بینی شده همه شهر رادر برمی گیرد،گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره مهمترین اولویت شهرداری می باشد.فرصت آنلاین ،این برنامه هاوطرح های را درچند نوبت جهت اطلاع عموم وهمراهی وهمدلی با آنهامنتشر می کند.


شهردارخمینی شهر درادامه اعلام برنامه های که قرار است در سال 94 اجرای شود به طرح های جاذبه ای وفرهنگی پرداخت وگفت: یکی از این طرح ها ساخت فرهنگسرای امیرکبیراست که500 میلیون تومان اعتبارات دولتی دارد حاج حیدری ادامه داد: شروع ساختمان فرهنگسرا که 300میلیون اعتبارشهرداری علاوه بر اعتبار دولتی برای آن پیش بینی شده، بزودی آغاز می شود.


وی در موردمنطقه لادر که مرحله نخست طرح آن در سال گذشته به بهره برداری رسید ومورد استقبال وسیع قرار گرفت، گفت: امسال سال دوم کاردر لادر بوده چرا که برای کامل شدن طرح های این منطقه به 10 سال کار نیاز است . عایق بندی دریاچه لادر امید واریم در این سال اجرا شود که در این صورت آب جمع شده در آن نه تنها برای فضای سبز لادر، بلکه جوابگوی بخشی از فضای سبز شهرهم خواهد بود. ساخت پاسگاه نیروی انتظامی از دیگر برنامه های سال جاری در این منطقه است.

Aks 22

شهردار سپس به بام سبز که از جاذبه هاو ظرفیت های گردشگری شهراست اشاره کرد وگفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای ایجاد باغ شهر درآن منطقه هستیم. وی افزود : امیدواریم تا پایان سال 94 مرحله اول باغ شهر در این مکان افتتاح شود. حاج حیدری درمورد عصارخانه گفت:عصارخانه 70 میلیون تومان اعتبار دولتی داردو با این مبلغ کار باز سازی آن ادامه می یابد. شهردار با اشاره به سالن ورزشی چند منظوره و مجتمع نیلفروشان در جوی آباد گفت: سالن چند منظوره 400 میلیون اعتبار دولتی داردومبالغی هم از شهرداری می گذاریم تا در سال جاری افتتاح شودضمن اینکه مجتمع نیلفروشان در جوی آبادبه زودی تکمیل وافتتاح می شود.