حضور پزشک مقیم در دو بیمارستان نجف آباد و خمینی شهر در ایام نوروز

ارسال در شهری و رفاهی

به گزارش خبر نگار فرصت به نقل ازخبرنگار مهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهمترین مواردی که به مناسبت ایام نوروز به آنها توجه شده در دسترس بودن پزشک متخصص است که در قالب طرح پزشک مقیم صورت می گیرد.
حمید رضا طلوعی بیان داشت: اگر سال گذشته پزشکان متخصص رغبتی به حضور در ایام تعطیل و نوروز در بیمارستان را نداشتند به علت پرداختی کم بودکه توان برخورد با آنها را داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که امسال با افزایش پرداختی به پزشکان مقیم و به ازای هر شب ۱۵۰ هزار تومان در صورت هر گونه تخلف و نبود پزشک در ایام تعطیل و ضعف در اجرای درمان به جد برخورد می شود.
وی با اعلام اینکه در سه بیمارستان امین، الزهرا و کاشانی متخصصان و جراحان داخلی، گروه زنان، بیهوشی، مغز و جراح عمومی ، کودکان ، ارتوپد و قلب و متخصص سم شناسی از ساعت ۲ بعدازظهر تا هشت صبح مستقر هستند، بیان داشت:
امسال طرح پزشک مقیم در دو بیمارستان نجف آباد و خمینی شهر هم در ایام نوروز به اجرا گذاشته می شود.
طلوعی گفت: در صورتی که بیماری شاهد تخلفی بوده و شکایاتی نسبت به ارائه خدمات درمانی و پزشک متخصص باشد با شماره ۱۵۹۰ تماس حاصل نمایند.
ارائه خدمات به بیماران فاقد دفترچه بیمه و حتی فقیر در ایام نوروز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ایام نوروز به تمام بیماران اعم از فاقد دفترچه بیمه و حتی فقیر که پول درمان خود را نداشته باشد، ارائه خدمت می شود.
وی با بیان اینکه سلامتی اولویت اول حوزه بهداشت و درمان است، افزود: در ایام نوروز حتی برای بیماران خاص و به ویژه بیماران دیالیزی بسترسازی کردیم و میز بان تمام بیماران خواهیم بود.