آزادسازی خیابان‌ها در خمینی شهر به مشارکت مردم نیازمند است

ارسال در شهری و رفاهی

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی شهر گفت: تکمیل احیای بافت فرسوده در خیابان مرکزی شهر ( خیابان پیچ توحید و خیابان شهدا) و آزادسازی خیابان ها که با توجه به هزینه€بر بودن آنها و کمبود درآمد شهرداری به مشارکت مردمی و همراهی آنها نیازمند است، از جمله اقدام€های مورد نیاز در خمینی شهر است.
به گزارش فرصت آنلاین عبدا... کیانی در گفتگوی اختصاصی با نصف جهان با اشاره به برنامه€های آینده در توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت منطقه کوهستانی چشمه لادر عنوان کرد: منطقه چشمه لادر یکی از قطب€های گردشگری استان و کشور محسوب می€شود که با همت شهرداری خمینی شهر به جذب توریست و گردشگر کمک به سزایی کرده است و از برنامه€های آینده ما احداث هتل، کافی€شاپ، رستوران گردان و احداث یک ردیف 10€تایی مغازه در ورودی چشمه لادر است که البته نیاز به جذب سرمایه€گذار داریم.
کیانی در مورد ارتقا و توسعه شهری افزود: شهر خمینی شهر بیش از 250 هزار نفر جمعیت دارد و از نظر تراکم جمعیت، دومین شهر بعد از تهران است و با استناد به طرح جامع جدید که یک ماه است از طرف شورایعالی معماری و شهرسازی کشور مصوب شده، راهکارهایی برای شبکه€های رفت و آمد ارائه شده است و نیاز به همراهی مسئولان کشوری و استانی است تا عملیاتی شود. وی ادامه داد: احداث سالن€های ورزشی بیشتر با توجه به جمعیت شهر و احداث مجموعه€های فرهنگی و تفریحی و کتابخانه از جمله نیازهای مردم شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر خمینی شهر در پایان اظهار داشت: از دولت و دولتمردان انتظار داریم که در توسعه شهری و با توجه به جمعیت خمینی شهر در بخش رفاهی توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.