22 طرح جدید را با قوت و قدرت پیش می برم

ارسال در شهری و رفاهی

کارکنان شهرداری در یک گردهمایی با شهردار به تفصیل در جریان اقدامات شهرداری در طول سه سال و نیم گذشته قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار فرصت، مرحله اول این گردهمایی که در سالن بصیرت اتفاق افتاد با سخنان شهردار همراه بود.

شهردار در بخش اول سخنانش به توصیف وضعیت شهرداری هنگامی که آن را تحویل گرفت، پرداخت و در بخش بعدی به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد.
حاج حیدری با تاکید براینکه دوره چهارم شورا دوره ای بوده است که مردم به شهرداری اعتماد کرده اند و آن را از خودشان می دانند، گفت: سه سال و نیم پیش عملا یک شهرداری ورشکسته را تحویل گرفتم. وی با تاکید بر اینکه قادر است این گفته اش را در یک مناظره به اثبات برساند گفت: هنگام تصدی صندلی شهرداری، یک سال بود که باب توافقات در شهرداری تعطیل شده بود و میزان زمینِ در اختیار شهرداری از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کرد.

شهردار در همین راستا افزود: آنچه به بنده تحویل شد هشت و نیم میلیارد بدهکاری بود و مردمی که توقعات بسیاری از شهرداری داشتند.
حاج حیدری از حسنه شدن روابط دانشگاه صنعتی با شهرداری خمینی شهر به عنوان یکی از موفقیت هایش یاد کرد و افزود: دانشگاه در حال حاضر پذیرفته است که به ما بدهکار است و مایل است آن را در قالب مطالبات بپردازد که البته ما در حال رایزنی هستیم تا در عوض این طلب، بخشی از اراضی دانشگاه را بگیریم.

وی از حل مشکلات منظریه به عنوان یکی دیگر از موفقیت های این دوره نام برد و افزود: استاندار هر روز این موضوع را رصد می کند و تیم مدیریتی - عمرانی ما چشم به راه است که به محض تحویل گرفتن اسناد، جدول گذاری و آسفالت را آغاز نماید.

شهردار در بخشی دیگر از سخنانش گریزی نیز به برنامه چشم انداز 5 ساله زد و گفت: برخی انتقاد می کنند که چرا شهرداری به اجرای این برنامه نپرداخت، در پاسخ به این انتقاد باید بگویم که در جایی که خیابان هایی مثل 17 شهریور و شهید صدوقی سال ها روی زمین مانده بود، مگر می شد آنها را به حال خود رها کرد؟ مگر می شد خیابان مرکزی را رها کرد؟ مگر می شد پارک پیروزی به عنوان بهترین پارک شهر را که در حال خشکیدن بود، رها کرد؟

حاج حیدری در همین راستا در پاسخ انتقادی دیگر مبنی بر اینکه چرا شهرداری این همه اعتبار برای لادر هزینه می کند، گفت: ما نه تنها پولی در لادر هزینه نکردیم بلکه آنجا را به یک سرمایه عظیم گردشکری تبدیل نمودیم.

نه تنها برای فضاسازی در لادر سنگی خریداری نکردیم بلکه تنها با استفاده از یک دستگاه پیکور، هم فضا ایجاد کردیم هم سنگ تولید کردیم. شهردار تاکید کرد که اگر قرار بود طرح لادر توسط پیمانکار اجرا شود، 10 میلیارد تومان هزینه برمی داشت این درحالیست که ما طرح های مختلفی را که در این منطقه گردشگری به اجرا درآوردیم با استفاده از همین امکانات محدود بوده است.

وی در پایان اولین بخش از سخنانش تاکید کرد که شعارش همچنان کار و کار و کار است و 22 طرح جدید در دستور کار دارد که با قوت و قدرت به پیش خواهد برد.
وی در ادامه از کارکنان شهرداری خواست در عین اینکه بیدار هستند دخالتی در مباحث انتخاباتی نداشته باشند.
تجلیل از ابراهیم طاهری و هاشم هاشمیان به عنوان پاکبان و متصدی خدمات شهری منطقه 2 به خاطر رساندن امانت 15 میلیونی به صاحبش، پایان بخش اولین قسمت از گردهمایی شهردار با کارکنان شهرداری بود.

کارکنان شهرداری در ادامه به اتفاق از طرح های شرکت مسافربری مهربین، بام سبز، منطقه لادر، ساختمان اتوبوسرانی و کوی صبا بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این طرح ها قرار گرفتند. شرکت در مراسم نماز جمعه نیز از دیگر بخش های این گردهمایی بود.

شهردار حاج حیدری در دومین بخش از این گردهمایی کلیه طرح های اجرا شده در مناطق چهارگانه شهرداری را به تفصیل برای کارکنان تشریح کرد.