برگزاری چهارمین جشنواره میوه آرایی شب یلدا

ارسال در شهری و رفاهی

چهارمین جشنواره میوه آرایی شب یلدا به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری 30 آذر ماه در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ بانوان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرصت، جشنواره میوه آرایی شب یلدا چهارمین دوره خود را با استقبال خوب بانوان خمینی شهر پشت سر گذاشت. خانم حبشی مسوول باغ بانوان در گفتگو با خبرنگار فرصت گفت: 50 نفر در این برنامه شرکت کردند که بعد از داوری به 10 نفر برتر جوایز ارزنده اهدا شد. یک نفر هم به عنوان خالق خلاقانه ترین اثر انتخاب شد. همچنین به هر 50 نفر شرکت کننده لوح یادبودی از طرف سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اهدا گردید.
مسوول باغ بانوان در ادامه افزود: در این جشنواره سه خیریه روزنه های امید (انجمن حمایت از بچه های بدسرپرست استان اصفهان) ، خیریه توانبخشی محمودیه و خانه اتیسم حضور داشتند که آثار منتخب این جشنواره به این خیریه ها اهدا شد.
وی هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را در سطح شهر شاد نمودن اعضای این خیریه ها عنوان نمود و در ادامه گفت: در سال گذشته اکثر کسانی که در این برنامه شرکت کردند مربی بودند اما در امسال بیشتر بانوان همشهری شرکت کرده بودند و استقبال بانوان نسبت به سال های گذشته خیلی خوب بود.
گفتنیست داوری این جشنواره بر عهده خانم فرهادی داور شهرداری اصفهان بوده است.
در بخشی از برنامه خانم پریشانی عضو شورای اسلامی شهر طی بیاناتی از حضور، فعالیت و سلیقه بانوان خمینی شهری همچنین فعالیت ها و اقدامات سازمان رفاهی تفریحی در زمینه بانوان تشکر و قدردانی نمود.اجرای نمایش توسط گروه چهرک و اجرای موسیقی از دیگر آتیم های این برنامه بود.