آیین بهره برداری از عملیات عمرانی بلوار شمس برگزار شد

ارسال در شهری و رفاهی

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر، مراسم بهره برداری از بلوار شمس برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، شهردار در این مراسم گفت: ظرف این سه ساله که شورای شهر و شهرداری و مردم دست به دست هم دادند اتفاقات خوبی در شهر و از جمله منطقه جوی آباد صورت گرفت.


علی اصغر حاج حیدری با اشاره به گره های ترافیکی که قبلا در بلوار شمس وجود داشت تصریح کرد: خیابان شمس با انجام اصلاح هندسی تبدیل به بلوار شد. همچنین جداول این خیابان تکمیل شد.


وی در خصوص فضای سبز این خیابان نیز گفت: خاک فضای سبز قسمت میانی این خیابان آماده شده و امروز و همزمان با این مراسم درختکاری آن انجام می شود. آبیاری این فضای سبز نیز به صورت قطره ای انجام می شود.


شهردار همچنین به سایر عملیات عمرانی انجام شده در این منطقه اشاره کرد و توضیح داد: میادین امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) سال اول شورای شهر افتتاح شد. همچنین ما موفق شدیم مجتمع فرهنگی نیلفروشزاده را با 4 طبقه و زیربنای 1800 متر و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان احداث کنیم. اکنون نیز در تلاشیم که تجهیزات آن را تامین نماییم که ان شاء ا... بتوانیم تا 22 بهمن امسال آن را افتتاح کنیم.


حاج حیدری به توسعه پارک علیمردان خان اشاره کرد و افزود: در کوچه ولی عصر نیز توافقاتی صورت گرفته است و امیدواریم که در آینده ای نزدیک بتوانیم آن را تبدیل به خیابان بکنیم.
وی به خریداری اراضی مورد نیاز برای احداث پارک وازیچه نیز اشاره کرد و نوید یک پارک برای این منطقه در آینده ای نزدیک را داد.


شهردار همچنین گفت: یکی از مشکلات منطقه جوی آباد نداشتن آرامستان بود. در شمال شهر پشت دانشگاه آزاد زمینی پیش بینی شده بود که شورای شهر در یک سال گذشته احداث غسالخانه و حسینیه اش را مصوب کرده بودند و اینک 90 درصد کار فیزیکی آنجا به نتیجه رسیده است.